Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Bud 2 pro verbinding valt weg

(Onderwerp aangemaakt op: 23-11-2023 03:31 PM)
1178 Weergaven
linnie29
First Poster
Opties
Ik heb onlangs de buf pro 2 aangeschaft. Echter met mijn Samsung s23 ultra valt de Bluetooth verbinding continue weg. Tijdens bellen of tijdens muziek luisteren. 
Ik heb al diverse sites geraadpleegd en de tips allemaal opgevolgd. Zoals case wissen, oortjes resetten en noem maar op. Echter niks helpt. Is er nog iets wat ik kan doen? 

Gr. Linda 
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @linnie29, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Hebben de tips van @Jackieofficieel je hierbij nog geholpen? Zijn je Galaxy Buds met een ander apparaat verbonden? En heb je de netwerkinstellingen van je telefoon ook al eens gereset?

Ga naar Instellingen > Algemeen beheer > Resetten en kies daar voor de optie Netwerkinstellingen resetten. Let op! Na het resetten moet je opnieuw verbinden met het netwerk, dus zorg dat je het wachtwoord van je Wi-Fi verbinding in de buurt hebt.

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
8 Antwoorden
Jackieofficieel
Pioneer
Opties
Hoi,

Raar dat je Galaxy buds 2 zomaar steeds de verbinding verbreekt.

Misschien helpen de volgende tips and tricks je

1. Rest je Buds 2 via de app : Galaxy Wearables.

2. Start je telefoon opnieuw op of hou je volume knop omlaag en de power knop tegelijk ingedrukt totdat de telefoon opnieuw opstart. Dit is een kleine Reset en kan je meestal gebruiken wanneer je telefoon raar doet. Je wist hiermee niks van je telefoon en alles blijft het zelfde.

3. Update je telefoon en Buds 2

Hopelijk helpen de 3 tips and tricks je !

Mag ik misschien vragen of dit ook is als je met een andere apparaat via Bluetooth koppelt aan je S23 Ultra?

Met vriendelijke groet
Jackie
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @linnie29, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Hebben de tips van @Jackieofficieel je hierbij nog geholpen? Zijn je Galaxy Buds met een ander apparaat verbonden? En heb je de netwerkinstellingen van je telefoon ook al eens gereset?

Ga naar Instellingen > Algemeen beheer > Resetten en kies daar voor de optie Netwerkinstellingen resetten. Let op! Na het resetten moet je opnieuw verbinden met het netwerk, dus zorg dat je het wachtwoord van je Wi-Fi verbinding in de buurt hebt.

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

0 Likes
linnie29
First Poster
Opties
Hallo Martijn, Nee helaas alles geprobeerd, ook deze opties helpen niet. Ze blijven weg vallen en zijn niet verbonden met een ander apparaat
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Lukt het wel om de Buds te verbinden als je jouw telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Selecteer de aan/uit-toets boven het controle paneel en houd nu de knop voor Uitschakelen vast tot je de optie ziet voor Veilige Stand. Tik op Veilige Stand en je telefoon start vervolgens opnieuw op in de Veilige Modus. Met de Veilige Modus start je het toestel op zonder geïnstalleerde apps van derden, het toestel start dan uitsluitend met standaard applicaties op. 

Kijk hier voor informatie over je hoe je de Veilige Modus kunt starten op jouw toestel: https://bit.ly/2JQrwvP

Groeten,

Martijn

0 Likes
linnie29
First Poster
Opties
Ook die oplossing helpt niet helaas.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoe is Bluetooth verbinding tussen je telefoon en een ander apparaat? Ook kan je via de Samsung Members-app het één en ander testen. Open de Members-app en ga naar Ondersteuning, kies hier voor Diagnoses en selecteer de Bluetooth-test. Hoe is het resultaat hier?

0 Likes
linnie29
First Poster
Opties
Bij een ander apparaat valt het niet weg. De test had ik al uitgevoerd en geeft aan dat alles in orde is. Dus hoe dit ontstaat is voor mij echt een raadsel, maar wel onwijs vervelend
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Ook op de Buds heb je 2 jaar fabrieksgarantie en je kan deze ook via onze website aanmelden voor een serviceverzoek. Je kan dan kiezen voor de ophaalservice of een bezoek aan één van onze service punten, in het service centrum worden jouw oortjes dan verder onderzocht. 

Kijk hier voor meer informatie:
• Service Punten: https://bit.ly/2CKz9mr

• Ophaalservice: https://bit.ly/3eckAdW

Ps. zorg wel dat je oortjes schoon zijn gemaakt anders worden ze niet onder garantie behandeld.

Groeten,

Martijn

0 Likes