Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Betalen met ING via de Watch4/5

(Onderwerp aangemaakt op: 14-03-2023 10:40 PM)
10543 Weergaven
Osman58
First Poster
Opties

Ik heb de watch 5 maar ik kan niet betalen met mijn ing pinpas. Google wallet acepteerd geen Ing pinpas. Is er een manier hoe ik kan betalen met mijn ing pinpas via mijn watch5? 

0 Likes
Spring naar oplossing
15 Antwoorden
maaike101
Explorer
Opties
Weet niet welke debit je hebt maar ik heb wise ook gratis en dan kan ik gewoon de 3 cijfers invoeren
0 Likes
maaike101
Explorer
Opties

je zet geld erop  en je kan betalen met de watch 6 classic. een app op je telefoon van wise kun je alle betalingen zien of de card freezen en weggooien en weer nieuwe aanmaken. heel makkelijk allemaal. alleen de identificatie via beeld was even struggelen maar uiteindelijk gelukt en dan is het een top card.

0 Likes
JT_NL
First Poster
Opties
Een ING debit kaart, vandaar ook de vraag in deze thread. Ik heb niet zo'n zin een Wise card, dan gebruik ik voorlopig wel even mijn ING creditcard tot ze de hun debit kaarten ondersteuning af hebben.
0 Likes
Opties

Hoi Maaike,

Betaal jij met ING via de Watch 6? Ik kan de kaart niet vinden of toevoegen aan de Watch, maar ik kan wel zonder problemen mobiel betalen via google wallet. Advies?

 
0 Likes
Manny73
First Poster
Opties
Maak een account bij Wise aan en je krijgt een virtuele bankkaart. Deze kaart kun je wel toevoegen aan je Google Wallet en dan kun je ook met je Samsung smart watch betalen. Enige wat je moet doen is af en toe een bepaald bedrag van je rekening naar je Wise account overmaken. Voordat ING betalen met smart watch dit ondersteund zal wel weer jaren gaan duren.
0 Likes
CptJackie
First Poster
Opties
Ing is nog niet mogelijk op een smart watch. Andere banken zoals de Rabobank kan het wel
0 Likes