Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Bellen op watch 4 lukt niet

(Onderwerp aangemaakt op: 30-05-2023 03:38 PM)
302 Weergaven
TM20
Journeyman
Opties
Ik ben sinds ongeveer een week, trotse eigenaar van de galaxy a 54 5G. Alleen heb ik een probleempje. Als ik wil bellen via mijn watch 4, schakelt hij weer terug naar mijn telefoon en moet ik op mijn telefoon op het Bluetooth icoon drukken om mijn watch aan te vinken. Dit was op mijn oude telefoon ook al zo. Iemand tips om dit op te lossen?
0 Likes
8 Antwoorden
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Ga eens naar je bluetooth instellingen op je telefoon en zoek je watch in de lijst-> tik op het tandwieltje hier naast en controleer of oproepen aan staat.

TM20
Journeyman
Opties
Dat staat aan.
0 Likes
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Oke, en op welk apparaat neem je de oproep op?

TM20
Journeyman
Opties
Als ik gebeld wordt neem ik meestal op met m'n watch
0 Likes
TM20
Journeyman
Opties
Dat werkt wel alleen iemand bellen vanaf m'n watch niet
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @TM20, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Zijn jouw telefoon en Watch verder up-2-date? Heb je jouw telefoon ook ingesteld met een back-up vanaf je vorige telefoon? 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
TM20
Journeyman
Opties
Als het goed zijn ze allebei up-to date. Ik heb aleen mijn gegevens overgedragen en een backup van mijn whatsapp geschiedenis gemaakt. Meer niet
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Om na te gaan of dit met een update van uit ons kan worden opgelost, kan je het beste een foutrapport indienen via de Samsung Members-app. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes