Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Batterij Watch 3 snel leeg

(Onderwerp aangemaakt op: 02-11-2020 02:02 PM)
1043 Weergaven
Billies
Pioneer
Opties

Ook wij hebben het probleem van de batterij in de Watch 3 van mijn vrouw. Een maand geleden het horloge gekocht in de winkel van Mediamarkt Doetinchem. Vanaf het eerste moment is de batterij heel snel leeg. Nu zelfs na 1 dag. Dus iedere dag maar weer opladen. Dat kan toch niet de bedoeling zijn.
Ik heb zelf de Galaxcy S3 en daar doe ik 3 dagen mee voordat opladen nodig is. Mijn vrouw gebruikt haar nieuwe watch niet zo als ik, dus zou de batterij minstens zo lang mee kunnen.

Ze gebruik de watch met een Iphone 7. Verbonden via bluetooth. Zelfs internetverbinding is niet aangezet.

Ik kan geen echte oplossing vinden hier, dus ik maak maar een nieuw ondewerp aan.

Opsturen en batterij laten vervangen is klaarblijkelijk niet de oplossing.

Wie weet wel een goede oplossing ?

0 Likes
9 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Billies,

Goed dat je het komt checken.

Kun je eens een screenshot maken van het batterijverbruik in de Wearable app? En met welkt toestel heb je jouw horloge verbonden?

rsz-846676
0 Likes
Billies
Pioneer
Opties
de watch is verbonden met een Iphone 7

20201103_190054_41043.jpg

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

De afbeelding is erg klein en bijna niet te lezen. Kun je hem in een wat groter formaat delen?

rsz-846676
0 Likes
Members_st22vNj
First Poster
Opties

20201103_190054.jpg

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Members_st22vNj,

Bedankt voor de screenshot. Heb je ook wat meer achtergrondinformatie? 😉

rsz-846676
0 Likes
Billies
Pioneer
Opties
welke achtergrondinformatie heb je nodig ?
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Ah, je reageerde onder een andere naam. Zo te zien gebruiken de Galaxy Store en S-Health wat van je batterij.

Zijn het horloge en de bijbehorende apps up-to-date? Anders raad ik je aan om eens een reset uit te voeren. Begrijp ik goed dat je hem ook al eens ter reparatie had opgestuurd? Zo ja, heb je dan voor mij het reparatienummer? 👍

rsz-846676
0 Likes
Billies
Pioneer
Opties
zowel horloge als apps zijn up to date. Horloge is pas 4 weken oud. is nog niet ter reparatie opgestuurd. Zou ook te gek zijn als dat nu al zou moeten.
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Dan kun je zoals ik aangaf een reset proberen. Het horloge heeft dan enige tijd nodig om te wennen aan het gebruik, maar daarna zou het beter moeten gaan. 

Let me know 👍

rsz-846676
0 Likes