Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Batterij Galaxy Watch4 raakt snel leeg.

(Onderwerp aangemaakt op: 11-04-2023 11:04 AM)
406 Weergaven
ger2203
Apprentice
Opties

Ik vind dat mijn batterij erg snel leeg is? Horloge is nog geen jaar oud?

0 Likes

1 Oplossing


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Members_quGIhjd, goedemiddag.


Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Met welke telefoon heb je de Watch verbonden? En zijn jouw Watch en telefoon verder ook up-2-date? Als je de Wearable-app opent en gaat naar: Instellingen Horloge > Batterij en apparaat-onderhoud, zie je hier dan ook apps bij staan die opvallen vanwege het verbruik? Maak hier anders een schermafdruk van en deel deze met ons dan kijken we met je mee.

 

Heb je de Watch ook al eens teruggezet naar de fabrieksinstellingen? Maak wel eerst een back-up van je Watch maar zet deze niet direct terug en stel je Watch in als nieuw. Installeer de apps apart vanuit de Google Play Store.

 

Groeten,

Martijn
 

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
11 Antwoorden
xLindax87
Pioneer
Opties
Wat is erg snel?

Groetjes Linda
ger2203
Apprentice
Opties
Om 7 uue 100% en nu al o0 51%
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★
Opties
Goedemiddag,

Heb je het horloge al een fabrieksherstel gegeven? Dit zou heel goed de oplossing kunnen zijn. Kijk ook even of Hartslag en stressmeting niet op continue staat en of GPS en Wifi niet constant onnodig aan staat.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
ger2203
Apprentice
Opties
Ga ik doen. Dank je wel
ger2203
Apprentice
Opties
Vrijdag naar de reparatiewinkel geweest. Zeer vriendelijke jongeman mijn hele horloge gechecked, batterij is goed. Wat ik zo raar vind is dat ik het horloge nog geen jaar heb en het sinds vorige week ineens maar een halve dag doet met de batterij en er niks veranderd is aan mijn gebruik? Nu zet ik zelfs de wifi uit en nog gaat hij snel vanaf morgen ook maar niet koppelen met de telefoon,dan heb ik "gewoon" een horloge en geen smartwatch, maar dan gaat de batterij hopelijk wel een hele dag mee!
0 Likes
Marwan1993
Pioneer
Opties
Er zijn verschillende redenen waarom de batterij van je horloge snel leeg kan zijn. Hieronder staan een aantal mogelijke oorzaken en oplossingen:

Schermhelderheid: Als de schermhelderheid van je horloge te hoog staat ingesteld, kan dit leiden tot een snellere leegloop van de batterij. Probeer de helderheid te verminderen en kijk of dit helpt.

Bluetooth: Als je horloge constant verbonden is met je telefoon via Bluetooth, kan dit een aanzienlijke impact hebben op de levensduur van de batterij. Probeer Bluetooth alleen in te schakelen wanneer je het nodig hebt, en schakel het uit wanneer je het niet gebruikt.

Activiteitstracking: Als je horloge activiteitstracking-functies heeft, zoals het meten van je hartslag of stappenteller, kan dit ook de batterijduur verkorten. Probeer deze functies alleen in te schakelen wanneer je ze nodig hebt, en schakel ze uit wanneer je ze niet gebruikt.

Slechte batterij: Als je alle bovenstaande stappen hebt geprobeerd en je batterij nog steeds snel leeg raakt, kan het zijn dat de batterij zelf het probleem is. Neem contact op met de fabrikant van je horloge om te zien of je de batterij kunt laten vervangen.

Hopelijk helpen deze suggesties om de levensduur van de batterij van je horloge te verlengen.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @ger2203, goedemiddag.

 

Dankjewel voor je berichtje en wat goed om te lezen dat je hiermee langs bent gegaan bij een reparatie winkel. Nu is het een halve dag wel heel erg kort en kan me voorstellen dat je hiervan baalt. 

 

Is de Watch verder up-2-date? En met welke telefoon is deze verbonden? Als je de Wearable-app opent en gaat naar Instellingen Horloge > Batterij en Apparaat onderhoud, staan hier dan apps tussen die opvallen vanwege het verbruik? 

 

Heb je de tip van @Patrick nog geprobeerd om de Watch eens te resetten? Maak wel eerst een back-up van je Watch, stel de Watch vervolgens als nieuw in.

 

Houd je ons op de hoogte?

 

Groeten,

Martijn

 

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
ger2203
Apprentice
Opties
Ben vorige week vrijdag naar samsung geweest in rotterdam. Batterij is goed. Nu staat dus standaard bluetooth en wifi uit..dan gaat mijn batterij langer mee, en heb ik dus eigenlijk gewoon een horloge en geen smartwatch! Tot begin vorige week was er geen probleem terwijl altijd bluetooth en wifi aan stond! Gewoon s avonds aan de oplader en s nachts uit. En nu dus alles uit, want anders is hij zo leeg. Vd een op andere.week. Sorry hoor, maar op deze manier heb ik echt spijt van mijn aankoop. Vorig kaar mei aangeschaft.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

@ger2203 

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je geen verbinding met je telefoon maakt om het einde van de dag te halen. Als je de Wearable-app opent en gaat naar Instellingen Horloge > Batterij en Apparaat onderhoud, staan hier dan apps tussen die opvallen vanwege het verbruik? Maak hier anders een schermafdruk van en deel deze hier, dan kijken we met je mee.

 

Heb je de Watch al eens teruggezet naar de fabrieksinstellingen? Maak wel eerst een back-up van je Watch, maar stel de Watch vervolgens als nieuw in.

 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes