Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Bandjes gear fit 2 los/kapot

(Onderwerp aangemaakt op: 06-02-2018 10:25 PM)
6941 Weergaven
Larissah
First Poster
Opties

Hoihoi,

Bijna 1 jaar geleden heb ik mijn gear fit 2 bij mijn s7 gekregen.  Hier ben ik super blij mee en draag ik dan ook dag en nacht. 

Maar helaas zijn beide bandjes enkele dagen geleden losgekomen van het 'meet apparaatje'.  Met veel moeite kan ik ze er weer op klikken, maar met de kleinste beweging gaan de bandjes weer los. Nu vroeg ik mij af of ze werkelijk kapot zijn of dat ik ze gewoon niet goed bevestig. 

Mochten ze kapot zijn, wat zijn de mogelijkheden om deze te laten vervangen? 

Bijgevoegd een foto.20180206_222323.jpg

Ik hoor het graag,

Groetjes Larissa 

0 Likes
8 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
0 Likes
jadijkstra
First Poster
Opties

Hier ook...bandje sprong spontaan los uit de ontgrendeling en viel op de grond en is het horloge beschadigd... wat nu?
Dit mag toch niet!?

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Dat is inderdaad zuur @jadijkstra

Echter valt schade aan het glas/scherm onder gebruikersschade en kunnen we dit niet kosteloos voor je repareren. Mocht je hem willen aanmelden ter reparatie, kan dat via de ophaalservice

rsz-846676
0 Likes
Sharonn-
Journeyman
Opties
Als het binnen 2 jaar is hoort het bij de garantie. Bij mij is het rubber van clipje los gelaten. En heb hem nog net geen 2 jaar.
0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Dat heet gebruikersschade.. Alles gaat kapot na een tijdje.. Maar je kunt het altijd proberen, de monteur bepaald of het onder garantie valt of niet.
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Linda15
First Poster
Opties

Hallo,

Ik heb hetzelfde met mijn bandje. Het schoot ook aan 1 kant los. Ik heb bij Bol een nieuw bandje besteld voor 19.95 maar het bandje blijft los schieten en sloot ook niet goed aan. Ik heb nu bij Gift in a box een bandje voor 8 euro gekocht deze sluit beter aan maar is ook al een keer losgeschoten.

Ik heb sterk het vermoeden dat het aan de constructie van het horloge zelf ligt en niet aan de bandjes. Heel vervelend en zou niet mogen voor de prijs van de Gear fit.

Linda

0 Likes
Richard47
First Poster
Opties

Hallo,

Ik gebruik het horloge voor sporten en dag tot dag activiteiten.

Ja het lijk erop dat de construktie niet heel sterk is.

Na een half jaar trok me handschoen het horloge stuk. Het metalen plaatje aan het bandje heeft het kunstof behuizing krom getrokken waardoor ik het horloge moest opsturen. De sluiting van het bandje heb ik niet echt problemen mee al is het soms wel eens log gekomen. Ik vind voor deze prijs meer de bevstiging van bandje tot horloge egen vallen.

Nu na anderhelf jaar is me bandje stuk, net zoald de foto's boven in het forum staan.

Ik vind het eel mooi ding al had ik niet gehoopt dat er zo snel al dingen stuk gaan voor deze prijs. Dus voor mij iederjaar even een nieuw bandje kopen en alles is goed.

Gr,

Richard

0 Likes
Sharonn-
Journeyman
Opties

Hallo.

Mijn trappenteller van de gear fit 2 pro was kapot en deze heb ik opgestuurd met de kapotte horloge bandjes en ik heb nieuwe gekregen. Terwijl ze tegen me zeiden gebruikerschade was. Geheel nieuwe bandjes top samsung

0 Likes