Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

band schoonmaken

(Onderwerp aangemaakt op: 20-02-2021 01:22 PM)
1572 Weergaven
Danique650
Explorer
Opties
Ik heb nu iets meer dan een jaar een watch active 2 rose gold. Maar ik ga ook vaak naar de paarden wat dus betekent dat mijn watch band dus enorm vies is. Hoe kan ik mijn watch band het beste schoonmaken? En dat ie dan ook echt weer roze word, het is een sillicone band😊

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenmiddag,

Voor een silicone bandje zou ik een klein kommetje pakken en vullen met warm water ( niet te heet) en dan een klein beetje afwasmiddel erbij.
Even goed roeren tot er een beetje schuim is en dan het bandje 2 minuten erin laten weken. Daarna met een tandenborstel voorzichtig poetsen.
De optie die ik zou kiezen is na een jaar gewoon een nieuw mooi bandje kopen😁kost misschien 20 euro.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 Antwoord
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenmiddag,

Voor een silicone bandje zou ik een klein kommetje pakken en vullen met warm water ( niet te heet) en dan een klein beetje afwasmiddel erbij.
Even goed roeren tot er een beetje schuim is en dan het bandje 2 minuten erin laten weken. Daarna met een tandenborstel voorzichtig poetsen.
De optie die ik zou kiezen is na een jaar gewoon een nieuw mooi bandje kopen😁kost misschien 20 euro.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick