Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Automatische workout detectie fietsen

(Onderwerp aangemaakt op: 05-07-2019 12:51 PM)
4615 Weergaven
Sal91
Student
Opties

Ook bij mij wordt fietsen niet meer automatisch herkend na de laatste software update. Ik lees hier meer berichten over, maar heeft iemand inmiddels al een oplossing gevonden? En zo nee, heeft iemand enig idee of hier aan gewerkt wordt en hoe lang dit nog gaat duren? 

16 Antwoorden
Nick
MegaStar
Opties

Hi Sal! Er zijn inderdaad andere gebruikers die dit melden, zou je mij de volgende info kunnen geven:

1. SW versie Telefoon -> Instellingen -> Software update -> Downloaden en installeren -> Huidige versie:

1. SW versie watch (huidig is SE1) (Galaxy Wearable app op telefoon -> Info wearable)

1. Samsung Health versie telefoon (huidig is 6.5.0.039) Samsung Health -> Instellingen -> Info Samsung Health)

1. Samsung Health versie Watch (huidig 4.5.12301) (Galaxy Wearable app op telefoon -> Apps -> Samsung Health)

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
Sal91
Student
Opties

1. Sw telefoon20190712_065707.jpg

2. Sw watch: R810XXU1CSE1
3. SH telefoon: 6.5.0.039
4. SH watch: 4.5.12301

0 Likes
renebello
First Poster
Opties

Herkenbaar. Ook bij mij wordt fietsen omgezet in stappen..  Galaxy s9 met de meest recente updates en de Watch ca48 met de meest recente updates.

Ook blijft Samsung health aangeven dat ik stappen kan synchroniseren met de  gearfit pro...  en ondertussen telt ie bij mij de stappen dubbel op.  

Kortom volstrekt geen geloofwaardige informatie van de workouts.  En dat is juist de reden van aanschaf.

Reset van beideapparaten heeft niet tot een oplossing geleid

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Als een reset niet heeft geholpen dan kun je hem ter reparatie aanbieden via onze Ophaalservice of je kunt ermee langs een servicepunt van ons gaan: https://www.samsung.com/nl/reparatie/mobile/

rsz-846676
0 Likes
renebello
First Poster
Opties
Het gaat niet om de hardware maar om de software
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Als je hem al hebt gereset en het werkt nog niet naar behoren, dan kun je hem het beste laten nakijken. Als het om de software zou gaan zou het met een reset verholpen moeten worden.

rsz-846676
0 Likes
Shu52
Apprentice
Opties

Yep, Ook hier  wordt fietsen omgezet in stappen. Na 45 minuten fietsen 550 stappen erbij. En ik heb 3 dagen geleden een boardswap gehad omdat hij fietsen helemaal niet herkende of deels (zeg maar 10 minuten van de 45). Het fietsen detecteert hij nu wel maar telt er ook nog eens duizenden stappen bij op.

Lijkt mij een software probleem.

0 Likes
Shu52
Apprentice
Opties

Sorry, typefout:  niet 550 maar 5500 stappen voor 45 minuten fietsen!

0 Likes
Rolffie
Explorer
Opties
Nou werkt bij mij ook niet, echt zo slecht dit van Samsung
0 Likes