Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Automatisch starten fietsen

(Onderwerp aangemaakt op: 04-01-2024 12:29 PM)
295 Weergaven
watchh
Pioneer
Opties
Goedendag, nog voor de laatste update werkte het automatisch opstarten van het fietsen voortreffelijk. Na ongeveer 2 á 3 minuten werd de fiets beweging geregistreerd. Dit vind ik fantastisch omdat hij dat eerst het zelfde deed als bij wandelen na 10 minuten. Maar nu na de laatste update die ik 3 januari hebt binnen gehaald, werkt dit helaas niet meer. Het automatisch registreren van het onderdeel fietsen start zelfs niet op na 10 minuten. Overigens niets gewijzigd in de instellingen, die heb ik al nagekeken. Is dit probleem al bekend en zou er naar gekeken kunnen worden en opgelost natuurlijk. 

Mvgr, Andre
0 Likes
7 Antwoorden
Neo001
Legend
Opties

Goedemiddag. Welk horloge heb je? Heb je geprobeerd de automatische detectie voor flietsen uit en aan te zetten?

0 Likes
watchh
Pioneer
Opties
Ja dat heb ik ook geprobeerd, maar helaas. Heb overigens de watch 4 classic uitvoering, met draai ring.
0 Likes
Neo001
Legend
Opties
Ik heb ook GW4 Classic, maar heb dit jaar nog niet gefietst, dus ik heb niet gemerkt of het een probleem is. Je zou kunnen proberen het horloge opnieuw in te stellen en kijken of dat helpt. Ook goed om een foutmelding te versturen via de Galaxy Wearable app > Galaxy Wearable instellingen > Neem contact
Marian2011
Pioneer
Opties
Dit probleem heb ik al vanaf het begin met de watch 5, sinds deze functie daar terug is gekomen, aangezien deze er niet meer op zat,

Volgens hun is er niks aan de hand, maar als ik ruim 20min aan fietsen ben, gewone stadsfiets, registreert hij niks, of alleen maar 3min, en dan stopt,
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Marian2011 m

Bedankt voor jouw bericht. Via onze Samsung Members-app kun je ook een foutrapport indienen. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan een log om hier een beter beeld van. Hiermee kunnen zij dit verder onderzoeken en nagaan of dit met een update kan worden opgelost, Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold. 

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Marian2011
Pioneer
Opties
Al zo vaak gedaan....
0 Likes
Tygoj
Apprentice
Opties
Ik heb ook zo'n soort probleem hij registreert met meteen dat ik fiets maar telkens na 3 min stopt hij en begint hij weer opnieuw. Ik heb de watch 6 classic
0 Likes