Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

A52: Galaxy wearable app wil niet meer openen

(Onderwerp aangemaakt op: 04-01-2024 07:08 AM)
789 Weergaven
Arriën
Journeyman
Opties
Gisteren had ik een update voor mijn mobiel de a52 maar na de update werkt mijn wearable app niet meer. Als ik hem wil openen, is die een tijdje aan het laden daarna sluit die af.

Ik heb de app al opnieuw gedownload dan werkt die tot ik mijn horloge (Watch5) wil verbinden en dan sluit de app weer af. Ik heb mijn horloge en mobiel al opnieuw opgestart maar niks werkt. 

Als ik niet storen aan zet of een andere stand/routine doet die dat wel op mijn mobiel dus is mijn horloge (lijkt mij) wel soort van verbonden met mijn mobiel, maar meldingen van mails of Whatsapp etc krijg ik niet binnen.

Hoe zou ik dit probleem kunnen oplossen?

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Jackys
Apprentice
Opties
Het is gelukt!! Toch de datum verzet en toen deed de app het weer, en toen kon ik weer rommelen in de instellingen. Dank je wel!!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

13 Antwoorden
Neo001
Legend
Opties

Hallo, Probeer de automatische datum en tijdzone uit te zetten en de datum ergens in 2023 in te stellen. De Galaxy Wearable app zou dan moeten werken. Vervolgens kunt u de datum en tijdzone weer op automatisch zetten.

https://www.reddit.com/r/GalaxyWatch/comments/18vqpi6/galaxy_wearable_app_stuck_on_infinite_loading_...

0 Likes
Arriën
Journeyman
Opties
Bedankt voor de reactie! Ik heb het geprobeerd, hij startte wel op maar toen ik kreeg ik een melding voor een update en die kon ik niet downloaden en nu heb ik hetzelfde probleem nog
0 Likes
Neo001
Legend
Opties

De update is voor de Galaxy Watch Manager, neem ik aan. Ik kon het downloaden en de Wearable-app werkte nog steeds prima. Wilt u de automatische datum en tijdzone uitschakelen en de datum terugzetten naar 2023 en dit controleren?

0 Likes
Arriën
Journeyman
Opties
Ik heb het nog eens geprobeerd maar Wearable "crashet" nog steeds ik heb de datum aangepast naar januari 2023
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Arriën ,

Bedankt voor jouw bericht. Je kan proberen de Watch te resetten, de Wearable App  te verwijderen (waaronder de Watch- en Buds-manager), vervolgens de Bluetooth verbinding met de Watch op te heffen, het opnieuw laten verbinden en als laatste handeling de Wearable App opnieuw te installeren. 

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Jackys
Apprentice
Opties
Ik heb precies het zelfde probleem, ook alles geprobeerd maar ik krijg geen meldingen meer, maar ik ben wel verbonden en als ik gebeld wordt zie ik dat soms maar niet altijd. En mijn wearable app opent ook niet
0 Likes
Arriën
Journeyman
Opties
Ik heb het ondertussen opgelost, ik verbond mijn buds en toen deed de app het wel weer, heb ik de watch verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.
0 Likes
Jackys
Apprentice
Opties
Ik heb helaas alleen maar de smartwatch, misschien als ik die naar fabrieks instellingen doe
0 Likes
Arriën
Journeyman
Opties
Je zou het bovenstaande van Neo001 kunnen proberen. Ik had mijn watch destijds gereset maar ik kon toen niet meer de watch installeren omdat de app het niet deed
0 Likes