Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

App aankoop overzetten naar Watch4

(Onderwerp aangemaakt op: 16-11-2022 10:46 PM)
179 Weergaven
Members_GH4XCYq
First Poster
Opties

Weet iemand hoe ik mijn golfapp golf buddy golf gps ook wel smart caddy genoemd over kan zetten van de Galaxy smartwatch active 2 naar mijn nieuwe samsung galaxy watch 4.?  Mijn oude smartwatch is dood en heeft zwartscherm dus ik kan nergens meer in komen.  Bij installeren vande app op de watch4 geeft het aan dat ik op nieuw moet betalen.  Ik zie nergens een optie om het op een aan der apparaat te laten draaien cq overzetten. 

Wie o wie heeft die al eens meegemaakt of voor elkaar gekregen

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Members_GH4XCYq, goedemorgen.

Wat gaaf om te lezen dat je met de Watch 4 een opvolger hebt gevonden voor jouw Active 2 😁 Wanneer ik deze app opzoek in de Google PlayStore zie ik geen opties om een betaling te doen, er wordt verder ook niet om gevraagd. 

Heb je ook al contact gezocht met de app ontwikkelaar? 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
2 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen,

Als je op betalen drukt start dan ook daadwerkelijk het betaalproces of installeert deze gewoon? 

Heb je al contact opgenomen met de makers van de app? Of met Google Play? Samsung kan hier verder niets in betekenen verder.

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Members_GH4XCYq, goedemorgen.

Wat gaaf om te lezen dat je met de Watch 4 een opvolger hebt gevonden voor jouw Active 2 😁 Wanneer ik deze app opzoek in de Google PlayStore zie ik geen opties om een betaling te doen, er wordt verder ook niet om gevraagd. 

Heb je ook al contact gezocht met de app ontwikkelaar? 

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes