Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Alarm batterij niveau Galaxy watch op telefoon of horloge

(Onderwerp aangemaakt op: 04-09-2024 12:15 PM)
168 Weergaven
PascaldeR
Apprentice
Opties

Is het mogelijk om ergens een alarm in te stellen in bijvoorbeeld de "wearable" app als je gekoppelde watch een te laag batterij niveau krijg?  Of een duidelijk melding op je horloge zelf.

Het liefst heb ik een echt alarm die aangeeft als de batterij van mij Watch 4 op 15% zit oid. Nu heb ik te vaak dat opeens mijn horloge leeg is. 

-#Galaxy Watch 4
-#Samsung Galaxy S22 met "Wear" app

0 Likes
6 Antwoorden
Henris5
Voyager
Opties
Ik heb zelf een widget op mijn vergrendelscherm staan met batterijniveaus. Daar kan ik het batterijniveau van mijn Watch zien. Je kunt dat bij 'Achtergrond en stijl' vinden. Onder Batterij vind ik de batterijstatus lijst. Dat is erg handig vind ik zelf. Ook heb ik een klok ingesteld met een duidelijke weergave van het batterijniveau.
PascaldeR
Apprentice
Opties

Dan heb je toch nog geen melding en moet je het zelf in de gaten houden...toch?

0 Likes
Henris5
Voyager
Opties
Ja. Voor zover ik weet kan je enkel de melding krijgen op je horloge (bij 15%).
Misschien dat iemand anders nog de ultieme tip heeft? 😄
PascaldeR
Apprentice
Opties

Dat vreesde ik al... 😉  
Maar kun je daar ook een alarm opzetten, dus een tril of geluidsignaal die je weg moet drukken?

0 Likes
Henris5
Voyager
Opties
Ik krijg een pop up melding op het horloge bij 15%, die overigens vanzelf naar de 'zijkant' verdwijnt.
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @PascaldeR,

Bedankt voor jouw bericht. Krijg je ook een pop-up melding? Voor jouw wens voor een alarm geluid kan je een foutrapport indienen via de Wearable app, wanneer het verbonden is aan een Samsung toestel. Vanuit de Samsung Wearable app -> Selecteer de 3 streepjes ->  Neem Contact met ons op -> Samsung Members wordt gestart -> Fout rapport aanmaken. Dan wordt zowel log van wearable en van het toestel meegenomen. Jouw wens hierover is dan intern bij ons bekend.

Met groet,

Ajay 

rsz-846676