Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Agenda widget tijdzones?

(Onderwerp aangemaakt op: 09-06-2021 11:55 AM)
927 Weergaven
Ladybug17
First Poster
Opties
Ik heb een galaxy active 2, deze heeft een agenda widget. Ik heb m'n S20 gekoppeld aan internet via WiFi en 4g. Als ik op m'n mobiel een afspraak in de Google agenda heb, dan staat deze in de agenda widget op de smartwatch 5 uur later.
De normale tijd op het horloge klopt wel. 
Ik kan in die widget geen instelling vinden voor bv tijdzone. Ook in de wearable app kan ik dit niet terug vinden.

Zie foto..... 






image


image


0 Likes
40 Antwoorden
Ladybug17
First Poster
Opties
Helaas dat baad niet....
0 Likes
Moiitje
Samsung Members Star ★★
Opties

Ik geef het op..

Patrick
Samsung Members Star ★★
Opties
Het is of een instelling ergens of een rare bug. Ik weet dat het misschien tijd in beslag neemt maar zou je zowel de telefoon en het horloge terug kunnen zetten naar fabrieksinstellingen? Als het een bug is los je het zo op waarschijnlijk.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Ladybug17
First Poster
Opties
Dat heb ik beide nu al 3 keer gedaan, maar het helpt niet. Het zit 100% in de widget van het horloge, kan alleen nergens op het horloge en of op m'n mobiel instellingen er voor vinden
0 Likes
Ladybug17
First Poster
Opties
Dat gevoel heb ik na 4 dagen proberen ook.... Zelfs de app ontwikkelaar van Samsung heeft er geen antwoord op. Ze hebben al mee gekeken en al....
0 Likes
Moiitje
Samsung Members Star ★★
Opties

De reden dat ik het opgeef is omdat je mijn vragen niet beantwoord en niet probeert wat ik voorstel😅

Patrick
Samsung Members Star ★★
Opties
Is het een widget van Samsung zelf? Zijn er third party widgets die werken?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Patrick
Samsung Members Star ★★
Opties

@Ladybug17  

Als je goed naar @Moiitje  luisterd ( vragen beantwoord) en doet wat ze vraagt dan heb ik hoop dat het word opgelost👌

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Ladybug17
First Poster
Opties
Dat had ik allemaal geprobeerd, maar werkt niet. Gisteren zelfs met iemand van Samsung laten kijken, die heeft ook alle bovenstaande gedaan, maar het helpt niet helaas.
0 Likes
Ladybug17
First Poster
Opties
Ja de agenda widget die voor geprogrammeerd staat in de wearable's app van Samsung.
0 Likes