Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Agenda synchroniseert niet met watch 5

(Onderwerp aangemaakt op: 23-06-2023 09:26 AM)
743 Weergaven
Juliane17
Apprentice
Opties
Ik krijg de agenda items van mijn telefoon (ook samsung) niet op mijn watch5 te zien. Daardoor komen er ook geen meldingen binnen. Het lijkt erop dat de agenda niet wil synchroniseren met de watch. Weet iemand een oplossing? 
Aan/uitzetten heb ik al gedaan, ook in alle instellingen van agenda en wearable gezocht.
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Als dit mij zou overkomen zou ik per direct een fabrieksherstel doen op de Smartwatch. En kijken of het daarna wel werkt. Zo weetje gelijk of de oorzaak in het toestel zit of in je horloge. In de meeste gevallen ligt het aan het horloge namelijk. Een fabrieksherstel lost dit soort issues op.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 Antwoorden
Neo001
Legend
Opties

Zijn meldingen van de Agenda-app toegestaan ​​op het horloge? Probeer het uit en weer aan te zetten.

Screenshot_20230623_105054_Galaxy Watch4 Manager.jpg

En zie je in de Agenda tot wanneer deze gesynchroniseerd is met de app op je telefoon?

Screenshot_20230623_105231_calendar.png

Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Als dit mij zou overkomen zou ik per direct een fabrieksherstel doen op de Smartwatch. En kijken of het daarna wel werkt. Zo weetje gelijk of de oorzaak in het toestel zit of in je horloge. In de meeste gevallen ligt het aan het horloge namelijk. Een fabrieksherstel lost dit soort issues op.
Juliane17
Apprentice
Opties
De agenda app komt niet voor de komen in de meldingsinstellingen. Wel bij de app instellingen. Even kijken of ik dat kan oplossen.
Neo001
Legend
Opties

Open de Agenda-app op uw telefoon één keer en controleer vervolgens in Horloge-instellingen> Meldingen of de app wordt weergegeven. Als het nog steeds niet verschijnt, stel dan over 10 minuten een testgebeurtenis in de Agenda-app op je telefoon in. Controleer of je een melding ontvangt op je horloge.

Screenshot_20230623_105527_calendar.png

Juliane17
Apprentice
Opties
Bij de horloge-instellingen staat die wel en ook aan. Maar het is een standaard app die blijkbaar niet in de app instellingen voorkomt op de telefoon
0 Likes
Juliane17
Apprentice
Opties
Toch maar een harde reset gedaan, nu doet die het. Bedankt voor de tips.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Dat is mooi om te horen, vaak is dit de beste optie. Veel plezier weer van je Galaxy apparaten😁