Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

aanvraag voor gratis galaxy buds fe

(Onderwerp aangemaakt op: 09-04-2024 02:11 PM)
673 Weergaven
huygen ludo
Explorer
Opties

Geachte,

Aanvraag gedaan voor gratis buds fe na aankoop smartphone a55 5g,alles ingevuld,blijkbaar niet 

voldoende(ref BEL13266945RRXQ).Op 28 maart mail gekregen voor aanpassing gegevens,daarbij is

GEEN toegevoegd!!!! Verschillende pogingen gedaan via wattsapp,contact gehad mar ARGILL,deze zou link 

bezorgen!!!Op 9 april telefonisch contact gehad met samsung,zouden mij alsnog LINK doorsturen.

Vorige Link zou op 10 april vervallen voor aanpassing.Tevens geprobeerd om gegevens aan te passen met

nieuwe gegevens !!

Mvg Huygen Ludo.

0 Likes
25 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @huygen ludo,

Bedankt voor jouw bericht. Ik lees dat ze gisteren bezig waren een nieuwe link naar je te sturen. Heb je die ontvangen?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
huygen ludo
Explorer
Opties

Geachte,

Nog steeds geen link ontvangen.

Mvg Huygen Ludo.

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @huygen ludo,

Voor de zekerheid heb ik een herinnering hierover gestuurd naar de betreffende afdeling. Zo snel mogelijk hoor je hierover meer.

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
huygen ludo
Explorer
Opties

Geachte,

Mail ontvangen over gratis galaxy buds fe,moest nog foto registreren van verpakking smartphone !!!

Nu mail ontvangen dat IMEI nummer al gebruikt is in andere promotie,wat niet kan !!!!!

GEEN RECHT OP PROMOTIE,ben hier niet mee akkoord !!!Wat een gedoe voor te registreren !!!!

Mvg Huygen Ludo

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo huygen ludo,

Ik zie dat mijn collega van de Promotie afdeling bezig is jouw aanvraag opnieuw te beoordelen. Zo snel mogelijk ontvang je hierover een bericht.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
huygen ludo
Explorer
Opties

Geachte

Bedankt voor gratis galaxy buds fe,wil garantie voor 24 maanden bevestigen

maar kan deze niet openen???

Mvg Huygen Ludo.

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo huygen ludo,

Wilt het niet downloaden of lukt het downloaden wel maar wilt het niet openen? Welke foutmelding krijg je te zien?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
huygen ludo
Explorer
Opties

Hallo Ajay,

Wil het niet downloaden,schakeld terug naar mijn telenet berichten !!!!

Mvg Huygen Ludo.

0 Likes
huygen ludo
Explorer
Opties

Geachte, 

Nog steeds geen bericht om garantie te Downloaden !!!!

Mvg Huygen Ludo.

0 Likes