op 07-08-2024 11:53 AM
Hallo,
Mijn Samsung WF7604NAW (bijna 15 jaar oud?) centrifugeert niet meer. Water wegpompen gebeurt wel goed. Alle programma’s die ik heb geprobeerd (ook leeg) blijven hangen op 9 minuten.
Wat ik al heb gedaan: filter schoongemaakt, stekker eruit en weer terug. Helpt tot nu toe niet. Kalibreren lukt niet, de instructies die ik vind slaan op nieuwere modellen. Kan dit wel bij dit model?
wat kan ik nog doen, monteur..?
Groetjes Merel
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 09-08-2024 12:45 PM
Hallo @Merel1987,
Bedankt voor jouw bericht. Wanneer je alle Trouble Shoots hebt uitgevoerd zou een monteur naar moeten kijken, alleen met een 15 jaar oude wasmachine kunnen de kosrten oplossen en/of de onderdelen zijn niet meer leverbaar.
Ik kan je ook toegang verlenen tot onze kortingsportaal waar je Samsung producten voor een kortingsprijs. Heb je hier interesse in?
Met groet,
Ajay
op 09-08-2024 04:10 PM
Beste Ajay,
Dankjewel voor je antwoord. Ik heb het gisterenavond na nog meer pogingen opgegeven. Inmiddels een nieuwe machine al besteld. Ik denk dat deze z’n dienst bewezen heeft na zo lang!
groetjes
op 09-08-2024 12:45 PM
Hallo @Merel1987,
Bedankt voor jouw bericht. Wanneer je alle Trouble Shoots hebt uitgevoerd zou een monteur naar moeten kijken, alleen met een 15 jaar oude wasmachine kunnen de kosrten oplossen en/of de onderdelen zijn niet meer leverbaar.
Ik kan je ook toegang verlenen tot onze kortingsportaal waar je Samsung producten voor een kortingsprijs. Heb je hier interesse in?
Met groet,
Ajay
op 09-08-2024 04:10 PM
Beste Ajay,
Dankjewel voor je antwoord. Ik heb het gisterenavond na nog meer pogingen opgegeven. Inmiddels een nieuwe machine al besteld. Ik denk dat deze z’n dienst bewezen heeft na zo lang!
groetjes
op 12-08-2024 04:19 PM