Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Wasmachine

(Onderwerp aangemaakt op: 16-05-2023 08:42 PM)
229 Weergaven
Members_xcw3BCq
First Poster
Opties

Hallo,

Sinds januari ben ik bezig met de reparatie (i-Dos) van de wasmachine. Ik krijg geen enkel bericht van Samsung en ik moet steeds zelf bellen.

Uiteindelijk is er in maart een reparatie afspraak gepland. De reparatie is toen niet uitgevoerd omdat het eerder al 3 keer zelfde reparatie (i-Dos) is uitgevoerd.

Hierna moest ik opnieuw en weer zelf bellen met Samsung 'met de vraag hoe nu verder?'.  Er zou een melding gemaakt worden bij een afdeling. Die afdeling was toen ik belde gesloten. De medewerker vroeg me of ik de volgende dag voor 17 uur wilde bellen. 

De volgende dag gebeld. De medewerker heeft toen voor mij een formulier ingevuld en een melding gemaakt bij de desbetreffende afdeling. Als het een kwestie is van online een formulier invullen, waarom heb ik dan de volgende dag terug moeten bellen?

Twee weken verder. Nog niets gehoord van Samsung. Ik weer bellen. De medewerkster moet het bij de afdeling navragen en de afdeling heeft blijkbaar overleg. En verzoekt mij na 16.00 uur zelf weer te bellen.

Ik bel op een andere dag opnieuw. Deze keer sta ik tot 10 minuten in de wacht en de medewerkster hangt mij op.

Ik bel weer en ik heb weer iemand anders aan de telefoon. Zij geeft aan dat er storing is waardoor de afdeling niet bereikbaar is en of ik later terug wil bellen.

Ik vertel bovenstaand verhaal en vraag dus of zij het willen uitzoeken en mij willen informeren wat de oplossing gaat worden en binnen welk termijn. Ze gaf aan dat ze hiervoor een notitie maakt en dat ik bericht zal krijgen.

We zijn inmiddels twee weken verder en ik heb nog steeds geen enig bericht ontvangen van Samsung. Dossiernummer 2819613652.

Kunt u mij informeren?

mvg Canan

0 Likes
3 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

@Members_xcw3BCq 

Hi Canan, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Dit is natuurlijk niet helemaal de bedoeling en kan me goed voorstellen dat je hiervan baalt. Als ik je gegevens erbij pak zie ik staan dat je de wasmachine hebt geregistreerd voor extra garantie. Is dit via onze website gedaan en heb je hier ook een certificaat van? Wat is het registratie nummer van de promotie? 

Ik zal bij mijn collega's navragen wat de status is hiervan en zodra ik hier een terugkoppeling op heb stuur ik je ook een berichtje.

Mijn excuses voor de vertraging en het ongemak!

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Members_xcw3BCq
First Poster
Opties

Hallo Martijn, 

Bedankt voor uw reactie. 

Inderdaad via de site gedaan en ik heb er een certificaat van, betreft welcome home club.  Ik zie daarop echter geen nummer. 

Hoe kan ik u de certificaat mailen?

Mvg Canan 

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

@Members_xcw3BCq 

Hi Canan, goedemorgen.

Dankjewel voor je berichtje. Wanneer het servicecentrum contact met je opneemt kan je dit garantiecertificaat met hen delen. Heb je inmiddels wel al bericht van hen gehad? Ik ben nog in afwachting van een terugkoppeling en zodra ik meer weet stuur ik je een berichtje.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes