Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Wasmachine weigert dienst

(Onderwerp aangemaakt op: 25-06-2024 03:57 PM)
322 Weergaven
marsb
Apprentice
Opties
Twee dagen geleden weigerde m'n wasmachine het wasprogramma uit te voeren. Kalibratie uitgevoerd en toen weer kunnen wassen (drie wassen achter elkaar).

Vandaag weigert wasmachine weer dienst. Na gekozen wasprogramma draait het display kort, om de tijd te laten zien. Blijft echter op dezelfde tijd staan.
Opnieuw geprobeerd te kalibreren, echter wanneer CLB in scherm staat en ik op startknop druk, laat het display kort de 'berekendmodus' qua tijd zien en staat daarna weer op CLB zonder iets te hebben gedaan.

Stekker er al langere tijd uitgehaald, filters gecontroleerd. De trommel is met de hand nog wel rond te draaien.

Wat kan dit zijn? Het gaat om de Samsung Ecobubble 7 kg.
0 Likes
6 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Je kunt het beste de Klantenservice van Samsung bellen en een monteur laten komen. Niemand kan zo op afstand zeggen wat er mis gaat of stuk is.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
marsb
Apprentice
Opties
Hoi Patrick,
Ik hoopte dat iemand hetzelfde probleem had + dit zelf heeft weten op te lossen.
Weet zo niet wat de kosten van een monteur zijn, zal dan moeten bedenken of het de moeite nog waard is...
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Ook al heeft iemand hetzelfde probleem of een soortgelijk probleem dat is nog geen zekerheid dat de oorzaak hetzeflde is. Hier moet echt een monteur naar komen kijken om uit te vogelen wat er mis is. Er kan van alles stuk zijn waardoor dit gebeurd. Wie weet is het wel iets heel kleins. Het is gewoon niet te zeggen zo op afstand.

marsb
Apprentice
Opties
Klopt, maar dan kan ik dat in ieder geval eerst proberen voordat ik een (dure) monteur laat komen. Vragen staat toch vrij?
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Je hebt de stekker er al uit gehad. En het probleem blijft. Het blijft gokken zo op afstand maar klinkt als iets met electronica. Het enige advies wat ik kan geven is een monteur helaas.
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @marsb,

Bedankt voor jouw bericht. Heb je jouw wasmachine ondertussen kunnen aanmelden voor een reparatie? 

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes