Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Wasmachine service - contact interne afdeling

(Onderwerp aangemaakt op: 22-11-2023 08:19 PM)
201 Weergaven
E Buitenhuis
First Poster
Opties

Goedenavond,

Een half jaar zijn wij al bezig om een oplossing voor onze wasmachine te krijgen.

case nr: 2819467165

In juni is een monteur (Letmerepair)geweest en heeft diagnosestelling gedaan van onze wasmachine.  Wij zijn nu een half jaar verder en is onze wasmachine nog steeds niet gemaakt.

Sinds mei proberen we telefonisch contact te krijgen met een medewerker. Ons dossier is nu door 4 verschillende personen behandeld met als laatste stand van zaken dat er een order is uitgegeven om een TV? op te halen bij ons en dat we een rest bedrag terug krijgen.

Deze optie (buiten de bizarre fout van TV) is nooit met ons besproken of overleg geweest over de compensatie. Daarnaast wilden wij graag onze wasmachine laten repareren, maar kunnen dit niet communiceren met Samsung.

Zeer veel berichten naar Samsung gestuurd. Geen enkele reactie.

We staan nu op het punt om ACM en onze rechtsbijstand ons dossier over te dragen, aangezien we ons machteloos voelen. Als laatste poging zoeken wij via deze weg contact met Samsung Special Care (Maria? Rachni? of Eva? of een van de leidinggevenden die wel mandaat heeft) om deze zaak op te lossen. 

Ik verneem graag

0 Likes
3 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @E Buitenhuis, goedemiddag.

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt. Dit duurt inderdaad wel erg lang en kan me goed voorstellen dat je hiervan baalt! Als ik je gegevens erbij pak zie ik staan dat hierover contact is geweest met mijn collega's en dat deze een ophaalverzoek hebben aangevraagd, dit omdat de wasmachine onherstelbaar verklaard is. 

Ik zal mijn collega's ook vragen wat de status hiervan is en zodra ik hier een terugkoppeling op heb stuur ik je ook een berichtje!

Mijn excuses voor de vertraging en het ongemak!

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
E Buitenhuis
First Poster
Opties

Beste Martijn,

Hartelijk dank voor dat we in ieder geval een reactie krijgen.

Graag verneem ik de status van uw interne navraag en binnen welk termijn wij een terugkoppeling kunnen verwachten. 

Ik verwacht ook dat uw collega's contact met ons opnemen, aangezien het voor ons nieuw is dat de wasmachine onherstelbaar verklaard is. Er zou navraag worden gedaan naar de coulance op de reparatieprijs.

Tevens verwachten we ook wat meer uitleg wat een ophaalverzoek precies inhoudt.

Ik verneem graag

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Mijn collega's gaan dit verder oppakken met je en zullen je ook verder informeren hierover. Ik zal hier geen opvolging in krijgen.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes