op 23-10-2023 04:01 PM
Mijn Samsung wasmachine met automatisch doseersysteem begon kort na aankoop kuren te vertonen: wasverzachter- en wasmiddeltoevoer kapot, machine blijft uren draaien, geluid kapot. monteur is 3 keer langs gekomen om apparaat te maken. Uiteindelijk hebben reparateur en Samsung besloten dat apparaat niet te maken is. Ruim een jaar verder ook bevestiging gekregen dat ze mij gaan compenseren. Dit was in juli 2023. Toen ook een GRMS nummer gekregen.
Nu inmiddels 4 maanden verder zit ik helaas nog steeds met mijn defecte machine (vanmorgen weer ruim 3 uur gedaan over een simpele was!). Samsung laat niets meer horen. Callcenter zegt ene keer u hoort binnen een dag dan weer een week.
Inmiddels ben ik ten einde raad. Callcenter medewerkers kunnen/mogen niets. Interne afdeling mag ik niet spreken. Medewerker interne afdeling beantwoord mijn mail niet. Ondertussen zit ik nog steeds met een machine die zeer slecht werkt en extra kosten water, stroom en wasmiddel en -verwachter.
Oja ook geen reactie op de optie email de CEO.....
Beste Samsung. Willen jullie alsjeblieft mijn casus afhandelen.......... I
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 02-11-2023 09:28 PM
Top Martijn! ze hebben vandaag contact opgenomen. Nu nog even afwachten of e.e.a. daadwerkelijk wordt afgehandeld, maar heb goede hoop!
op 24-10-2023 03:51 PM
Hi @Patty711, goedemiddag.
Goed dat je ons een berichtje. Dit is natuurlijk niet de bedoeling en kan me goed vorstellen dat je hiervan baalt.
De wasmachine die nu bij jou staat is dat degene die niet meer te herstellen is? En waar heb je deze wasmachine aangekocht? Heb je een reparatienummer voor mij? Dan zoek ik je gegevens erbij en kijk ik met je mee.
Groeten,
Martijn
op 25-10-2023 08:42 AM - laatst bewerkt op 25-10-2023 12:05 PM door MartijnK
Goedemorgen Martijn,
Wat fijn dat je reageert!!
De kapotte wasmachine heb ik helaas nog steeds. In de tussentijd heb ik meerdere nummers van jullie gekregen. het laatste referentie dat ik van Samsung Special Care heb gekregen is 2820034713. ik heb nog meer referentienummer, maar lijkt me niet verstandig deze hier te vermelden.
De wasmachine heb ik op 7-7-2021 gekocht bij eleqtro.nl. vanaf ongeveer een jaar na aankoop is de machine meerdere malen door jullie gerepareerd. Vanaf begin is bij jullie en bij reparateur (Let me repear) bekend dat deze winkel failliet is.
Groet Patty
op 25-10-2023 12:07 PM
Hi @Patty711, dankjewel voor je terugkoppeling!
Wat is het GRMS nummer wat je hebt gehad? Je kan hier wat nummers aangaat een hoop delen 😉 De namen van mijn collega's verwijder ik wel vanwege onze privacy 😇
Groeten,
Martijn
op 25-10-2023 02:34 PM
hoi Martijn,
snap ik dat je naam medewerker hebt verwijderd (was ook niet slim van mij)
het GRMS nummer is 3928443
op 25-10-2023 02:41 PM
op 01-11-2023 10:05 AM
Hoi Martijn,
ik heb helaas nog niets gehoord van je collega's. Alleen deze week een mail ontvangen met voor de ....keer de vraag bij welke dealer ik de wasmachine heb gekocht. (dossier dus niet gelezen. komt over als snel weer een mail sturen om aan reactietijd te voldoen).
Hoop op een snelle oplossing begint weer af te nemen.
op 02-11-2023 10:41 AM
Hi @Patty711, goedemorgen,
Dit schiet natuurlijk niet op zo en kan me goed voorstellen dat je hiervan baalt. Ik heb mijn collega's van de afdeling Consumenten Belangen hier ook een mail overgestuurd met de vraag dit zo snel mogelijk op te pakken en zich ook in te lezen in het dossier voordat ze een berichtje uitsturen.
Hopelijk krijg je hier dan ook snel bericht van!
Mijn excuses voor het ongemak!
Groeten,
Martijn
op 02-11-2023 09:28 PM
Top Martijn! ze hebben vandaag contact opgenomen. Nu nog even afwachten of e.e.a. daadwerkelijk wordt afgehandeld, maar heb goede hoop!
op 16-11-2023 12:52 PM
Beste Martijn,
Je bent helaas nog niet van mij af...
zojuist een bericht ontvangen van jullie omruilafdeling. Goede nieuws is dat zij mij een vervangende wasmachine aanbieden.
slechte nieuws is dat zij willen dat ik na al deze ellende ga bijbetalen.
even de feiten: de wasmachine is 4 maanden na aankoop kapot gegaan. Samsun kiest ervoor 4 pogingen te doen om de machine te repareren. Steeds hetzelfde defect. Dus volgens mij gaat de garantieperiode na elke reparatie opnieuw in.
Nu stelt Samsung dat zij op 24 juli een verzoek tot omruiling hebben ontvangen....(waarom nu pas actie). Dit is inderdaag 20 dagen na verlopen garantie.
Echter als Samsung eerder had besloten dat de machine niet te repareren is, was de omruiling gewoon binnen de garantietermijn gevallen. Kortom ik ben de dupe omdat Samsung steeds langzaam reageert en vele reparatiepogingen wilt doen.
Eerlijk gezegd ben ik behoorlijk klaar met de manier waarop Samsung omgaat met mij casus. Omgekeerde wereld.....
Martijn, kun jij nog eens kijken waar dit mis gaat? Deze werkwijze lijkt mij toch niet passen bij Samsung. Dank alvast.
Groet Patty