Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Wasmachine connect niet meer

(Onderwerp aangemaakt op: 29-05-2023 12:26 PM)
376 Weergaven
Chrissert
First Poster
Opties
Al enige jaren connect mijn wasmachine (WW80K6404QW/EN) niet meer met mijn telefoon. Nu wilde ik er werk van gaan maken aangezien ik ben verhuisd, maar de smart home app bestaat niet meer. Via smart things vind hij mijn apparaat niet. Wat kan ik het beste doen? Ik heb het apparaat al geresset. 
0 Likes
4 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Chrissert, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt. Welke melding krijg je te zien als de Smart Control-knop indrukt om een verbinding te maken? Ik zal bij mijn collega's ook navragen wat de mogelijkheden hierin zijn. Zodra ik hier een terugkoppeling op heb stuur ik je ook een berichtje.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Chrissert, goedemorgen.

Welke melding krijg je te zien als de Smart Control-knop indrukt om een verbinding te maken? Wordt de functie wel actief op de wasmachine zelf? Wanneer je de Smart Control-knop ingedrukt houdt voor tenminste 3 seconden wordt een Wi-Fi verbinding verbroken en kan je deze vervolgens weer opnieuw instellen.

Hierbij ook een link naar de handleiding: https://bit.ly/2BbIRzI

Laat je me weten of het je gelukt is?

Groeten,

Martijn

0 Likes
Chrissert
First Poster
Opties
Hi Martijn,

Dank voor je bericht.
Uit mijn hoofd is dat de standaard foutmelding dAP. Naar mijn idee lukt het niet om het apparaat te verbinden met een nieuw WIFI.
Ik heb alle handleidingen doorgenomen maar ik kom niet tot het gewenste resultaat.

Ik hoor graag van je,

Hartelijke groet,

Chris
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Chrissert, dankjewel voor je terugkoppeling.

Met het het ingedrukt houden van de Smart Home-knop kan je een oudere verbinding/koppeling ook verbreken, met dezelfde knop kan je dan een nieuwe verbinding aanmaken. Heeft de router/modem ook een mogelijkheid voor een Wi-Fi netwerk op 2.4 ghz? Je kan dit door middel van het aanmaken van een hotspot op een andere telefoon testen, zie je de wasmachine dan wel terug in de SmartThings-app?

Houd je me op de hoogte?

Groeten,

Martijn

0 Likes