op 18-08-2022 09:09 AM
Mijn Samsung WD70K5B00OW/EN droogt niet meer bij bijvoorbeeld beddengoed.
Ik doe het programma katoen aan om te wassen met aan 1 gesloten de functie drogen aan, eenmaal als het programma af is, blijft de wasgoed nat en blijft er een laagje water in mijn wasmachine zitten.
Met handdoeken heb ik niet dit probleem maar met lange/grote handdoeken of beddengoed blijft dit probleem steeds voorkomen.
Kan iemand mij hier bij helpen?
#WD70K5B00OW/EN
op 19-08-2022 09:29 AM
Hi @Itsbrandon, goedemorgen.
Goed dat je ons een berichtje stuurt, dit is natuurlijk erg onhandig! Maakt het nog verschil als je de capaciteit naar beneden aanpast? En ervaar je dit ook met ander programma's? Is de was wel goed droog als je alleen een droogprogramma selecteert?
Houd je ons op de hoogte?
Groeten,
Martijn
op 19-08-2022 10:57 AM
Hi Martijn,
Ik kan zonder moeite 20 handdoeken in de wasmachine doen en deze wassen en drogen, als ik 2 grote badhanddoeken of beddengoed erin doe droogt deze niet meer. Ik heb eerder dit wel kunnen doen en ineens droogt het niet meer.
Ik gebruik de standaard droog functie van 5 uur , is er een andere functie die wel moet werken anders?
Groet,
Brandon
op 19-08-2022 11:04 AM
Dat is wel erg veel, wanneer je een volle trommel hebt gewassen dien je de helft van de was er ongeveer uit halen om dit ook te drogen. De belading van het wassen en drogen is bij combinatie apparaten nooit gelijk. Er dient bij het drogen ook rekening te worden gehouden met de droogcapaciteit.
Maakt dit geen verschil dan zal een serviceverzoek de volgende stap worden.
Groeten,
Martijn
op 19-08-2022 02:02 PM
Ik had hiervoor een LG wasdroog combinatie, deze had 8-5kg, nooit problemen mee gehad. deze is 7-5kg.
op 19-08-2022 02:12 PM
Voor het indienen van een serviceverzoek heb ik wel wat extra informatie nodig. Als je mij een prive berichtje(https://bit.ly/3BoC5B0) stuurt met je persoonsgegevens, het model- en serienummer samen met de aankoopdatum, kan ik het serviceverzoek voor je aanmaken. Het servicecentrum neemt vervolgens contact met je op om een afspraak in te plannen.
Groeten,
Martijn
op 05-11-2024 07:45 PM
Hier vrijwel hetzelfde probleem. Steeds vaker komt de was net zo nat of zelfs natter uit de droger. Ook bij kleineren hoeveelheden.
op 07-11-2024 09:56 AM
Hallo @DvanZanten,
Bedankt voor jouw bericht. Kan je ook proberen de stekker er voor 30 seconden eruit te halen? In sommige gevallen wilt dit helpen. In sommige gevallen ervaar je dit ook wanneer de wasmachine te zwaar beladen is. Wanneer de methode van de stekker eruit trekken niet werkt, kan je dan proberen te wassen op een lichtere belading?
Met groet,
Ajay