Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Verlichting display wasmachine gedeeltelijk defect

(Onderwerp aangemaakt op: 04-06-2023 06:14 PM)
4209 Weergaven
Ruud21
Journeyman
Opties

Van de wasmachine (26 mnd oud) wordt het programmagedeelte van de display niet verlicht. Dus is een programma instellen haast niet te lezen. Wat kan de oorzaak zijn?

0 Likes
Spring naar oplossing
19 Antwoorden
Ruud21
Journeyman
Opties

Dank je Dick

Inderdaad goed om het zo aan te kaarten. Dank voor de tip. Ik kom er nog op terug. Fijne avond!

Ruud21
Journeyman
Opties

Op zondagavond een mail gestuurd naar Coolblue mbt de klacht en tevens gewezen op mijn consumentenrecht. Maandagochtend al reactie terug waarin ze stellen het snel te willen oplossen. Coolblue is bereid een gedeelte van de kosten voor haar rekening te nemen, namelijk op basis van een gemiddelde levensduur van 8 jaar betekent dit dat zij 75% van de kosten dragen.

Ben akkoord gegaan omdat ik geen zin heb in een tijdrovende discussie over wel/geen gehele vergoeding, maar gebaat ben bij snelle oplossing.

Samsung heeft dezelfde dag contact opgenomen en bevestigd dat er een reparatieverzoek ligt.

Ik wacht nu nog op een afspraak met een monteur ( binnen 3 dagen neemt hij contact op).

Marleen74
First Poster
Opties

Dag Ruud,

Ik heb exact hetzelfde euvel met onze add wash wasmachine van 28 maanden oud en ik ben heel benieuwd of je me zou kunnen laten weten wat de kosten zijn geweest voor de reparatie aan jouw machine.
Alvast hartelijk dank voor je reactie.

0 Likes
Miepje1970
First Poster
Opties
Ik heb precies hetzelfde, met wasmachine 6 maanden buiten de garantietermijn. Bij BCC gekocht, die nu helaas overgegaan is in een onlinedeel en aangeeft op de website niets meer te kunnen met oude garanties 🙄.
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Miepje1970,

Bedankt voor jouw bericht. Je kan het aanmelden via de onderstaande link. Bij het bereken van de reparatieprijs wordt er rekening gehouden met hoeveel maanden het buiten garantie is, wanneer je ook het aankoopbewijs hebt verstuurd naar de reparatiedienst. Laat weten of het lukt.

https://bit.ly/3eckAdW

Met groet,

Ajay 

Community Manager
bezoeker
First Poster
Opties
Bedankt voor de bovenstaande berichten, ik heb nu zelf ook last van. Quick wash 8000serie. Lijkt wel een gewoon probleem bij deze was machines van samsung. Iemand al melding gemaakt bij kassa. Beetje apsurt dat een wasmachine met zelfde diaplay allemaal net na 2jaar oud. Display deels kapot gaat.
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @bezoeker,

Bedankt voor jouw bericht. Kan je mij voorzien van jouw aankoopdatum en had je eerder hier al melding van gemaakt bij ons?

Met groet,

Ajay

Community Manager
MBos
First Poster
Opties
Ik heb mijn Addwash 6000 aangeschaft op 4-11-2021 en ik heb ook hetzelfde probleem. Baal er wel van dat er al zo snel problemen zijn met de wasmachine.
Als ik het goed begrijp, is de te volgen procedure contact opnemen met de leverancier (in mijn geval Bol.com) en dan in onderhandeling welk deel van de reparatiekosten ik dien te betalen.
Beetje omgekeerde wereld als dit een bekend probleem is wat regelmatig voorkomt
0 Likes
BenVH
First Poster
Opties

Beste Ruud,

Ik heb sinds een week hetzelfde probleem met mijn wasmachine.

Helaas ook buiten garantie ed.

Ik lees op internet héél veel hetzelfde probleem maar kan nergens vinden wat de oorzaak is (wat er prercies defect is, welk onderdeel vervangen moet worden, ... ) Kan je laten weten wat het bij jou was dat stuk was en hersteld / vervangen diende te worden en de wat de kostprijs is geweest.

Denk dat je er veel lotgenoten   ;-(    mee verder helpt.

Al heel erg bedankt !

0 Likes
Stephoto
First Poster
Opties
Goedendag, bedabkt voor de tips in dit forum. Is er iemand die deze reparatie zelf heeft uitgevoerd? Ik heb hetzelfde probleem en krijg van CB de reactie dat ik geen compensatie krijg. Apparaat wordt in augustus 4jaar.
0 Likes