op 04-06-2023 06:14 PM
Van de wasmachine (26 mnd oud) wordt het programmagedeelte van de display niet verlicht. Dus is een programma instellen haast niet te lezen. Wat kan de oorzaak zijn?
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 04-06-2023 08:18 PM
Dank je Dick
Inderdaad goed om het zo aan te kaarten. Dank voor de tip. Ik kom er nog op terug. Fijne avond!
op 06-06-2023 03:54 PM
Op zondagavond een mail gestuurd naar Coolblue mbt de klacht en tevens gewezen op mijn consumentenrecht. Maandagochtend al reactie terug waarin ze stellen het snel te willen oplossen. Coolblue is bereid een gedeelte van de kosten voor haar rekening te nemen, namelijk op basis van een gemiddelde levensduur van 8 jaar betekent dit dat zij 75% van de kosten dragen.
Ben akkoord gegaan omdat ik geen zin heb in een tijdrovende discussie over wel/geen gehele vergoeding, maar gebaat ben bij snelle oplossing.
Samsung heeft dezelfde dag contact opgenomen en bevestigd dat er een reparatieverzoek ligt.
Ik wacht nu nog op een afspraak met een monteur ( binnen 3 dagen neemt hij contact op).
op 24-12-2023 03:44 PM
Dag Ruud,
Ik heb exact hetzelfde euvel met onze add wash wasmachine van 28 maanden oud en ik ben heel benieuwd of je me zou kunnen laten weten wat de kosten zijn geweest voor de reparatie aan jouw machine.
Alvast hartelijk dank voor je reactie.
op 23-04-2024 12:41 PM
op 24-04-2024 11:03 AM
Hallo @Miepje1970,
Bedankt voor jouw bericht. Je kan het aanmelden via de onderstaande link. Bij het bereken van de reparatieprijs wordt er rekening gehouden met hoeveel maanden het buiten garantie is, wanneer je ook het aankoopbewijs hebt verstuurd naar de reparatiedienst. Laat weten of het lukt.
Met groet,
Ajay
op 08-08-2024 11:49 AM
op 09-08-2024 04:42 PM
Hallo @bezoeker,
Bedankt voor jouw bericht. Kan je mij voorzien van jouw aankoopdatum en had je eerder hier al melding van gemaakt bij ons?
Met groet,
Ajay
op 08-09-2024 01:06 PM
op 17-12-2024 12:48 PM
Beste Ruud,
Ik heb sinds een week hetzelfde probleem met mijn wasmachine.
Helaas ook buiten garantie ed.
Ik lees op internet héél veel hetzelfde probleem maar kan nergens vinden wat de oorzaak is (wat er prercies defect is, welk onderdeel vervangen moet worden, ... ) Kan je laten weten wat het bij jou was dat stuk was en hersteld / vervangen diende te worden en de wat de kostprijs is geweest.
Denk dat je er veel lotgenoten ;-( mee verder helpt.
Al heel erg bedankt !
op 06-01-2025 10:38 AM