13-12-2023 10:56 PM - bewerkt 13-12-2023 10:56 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Goedenavond,
Wij hebben sinds kort de Samsung Ecobubble.
https://www.coolblue.nl/product/870282/samsung-ww90ta049ae-ecobubble.html
Het valt ons op dat de tijd van het wasprogramma flink oploopt. Zo zetten we om 16:45 het wasprogramma katoen aan op 40 graden en op 1400 toeren. Het programma duurt ongeveer 1:30 en na het starten van het programma komt er een laad tekentje in beeld en komt er 1:27 uur te staan. Om 16:45 gaat het programma aan en er gaat ook direct water bij. 18:10 gaan we kijken bij de wasmachine en staat er een tijd van 1:55 uur, ondanks dat het rond deze tijd klaar zou moeten zijn.
Herkennen jullie dit probleem en hebben jullie enig idee hoe we dit kunnen oplossen?
we staan namelijk op het punt van retourneren en bv een aeg te nemen…
We horen het heel graag!
groetjes Wouter
op 13-12-2023 11:08 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 14-12-2023 05:48 AM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Hee Patrick,
we laden de trommel gewoon vol met was zoals we altijd hebben gedaan. Het zou kunnen dat ie iets verspringt. Maar dit is toch wel extreem. Dan kan de wasmachine net zo goed geen tijd aangeven…
op 15-12-2023 10:25 AM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Hoi @Wouteraalders, goedemorgen.
De tijd die wordt weergegeven is de minimale tijdsduur van dat programma met ook de minimale belading. Zodra de wasmachine dan gestart is zal de wasmachine de tijdsduur ook gaan aanpassen.
Groeten,
Martijn
op 26-12-2023 03:32 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Ik heb precies hetzelfde. Wat een enorme miskoop. Met mijn vorige 9 kg wasmachine kon ik de tijd handmatig verkorten en de was kwam er altijd schoon en fris uit. Hier moet ik elke keer maar weer afwachten wat 'de wasmachine ervan vindt'. Geen peil op te trekken. En je kunt alleen een kort programma draaien met een halfvolle trommel. Daar zit je dan met je 11 kg wasmachine waarmee je alleen 5 kg kunt wassen. Totaal geen flexibiliteit. En dat voor 900 euro. Ik ben erg pissig
op 26-12-2023 03:39 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Sorry Martijn maar dat is geen feature maar een erg slechte eigenschap van deze wasmachine. Klanten willen tegenwoordig een machine die past bij hun levensstijl. En ik wil snel en efficient veel was kunnen verwerken. Daarom heb ik een 11 kg wasmachine gekocht. Maar met mijn vorige 9kg AEG-wasmachine ging dat een stuk beter dan met dit rare ding. Ik heb de machine nu 2 weken en enorme spijt. Een miskoop van 900 euro. Oef.