01-01-2025 03:38 PM
- Mark as New
- Bookmark
- Subscribe
- Mute
- Subscribe to RSS Feed
- Highlight
- Report Inappropriate Content
Sinds enkele maanden ben ik in bezit van een Samsung WW90DB8U95GHU3
Nu was ik uit nieuwsgierigheid een wasje aan draaien met het gekozen stoomfunctie programma op 60c.
Mijn vraag is dan, wanneer begint de stoomfunctie in werking te treden in dit gekozen programma? Via de SmartThings app heb ik het was programma continu in de gaten gehouden maar geen weergave gezien wanneer de stoomfunctie in werking zou gaan! Ook op het einde van het centrifugeren van het programma schakelde de stoomfunctie niet in? Of is de stoomfunctie alleen werking tijdens het wasprogramma zelf zonder dat je daar iets in de gaten van hebt.
Solved! Go to Solution.
1 Solution
Accepted Solutions
01-01-2025 05:43 PM
- Mark as New
- Bookmark
- Subscribe
- Mute
- Subscribe to RSS Feed
- Highlight
Goedenavond @Pieter366 ,
De stoomfunctie wordt automatisch geactiveerd tijdens specifieke wasprogramma’s.
Tijdens het wasprogramma wordt stoom vanaf de onderkant van de trommel toegevoegd.
De stoomfunctie is inderdaad alleen in werking tijdens het wasprogramma zelf zonder dat je daar iets in de gaten van hebt 😉.
01-01-2025 05:43 PM
- Mark as New
- Bookmark
- Subscribe
- Mute
- Subscribe to RSS Feed
- Highlight
Goedenavond @Pieter366 ,
De stoomfunctie wordt automatisch geactiveerd tijdens specifieke wasprogramma’s.
Tijdens het wasprogramma wordt stoom vanaf de onderkant van de trommel toegevoegd.
De stoomfunctie is inderdaad alleen in werking tijdens het wasprogramma zelf zonder dat je daar iets in de gaten van hebt 😉.
01-01-2025 05:54 PM
- Mark as New
- Bookmark
- Subscribe
- Mute
- Subscribe to RSS Feed
- Highlight
Aha oké duidelijk, bedankt voor de uitleg Dick.
01-01-2025 05:55 PM
- Mark as New
- Bookmark
- Subscribe
- Mute
- Subscribe to RSS Feed
- Highlight