Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung wasmachine rommel?? Slechte prijs kwaliteit verhouding

(Onderwerp aangemaakt op: 27-11-2023 11:12 AM)
297 Weergaven
annavg
Student
Opties

Ik heb een wasmachine van januari 2020 die rond de 1200 heeft gekost bij coolblue.

Water lekt af en toe, er lopen ook kalk strepen onder de deur en af en toe een plasje water nu ligt er standaard ene badmat onder. 

Net na de 2 jaar garantie ging het deurslot kapot en heb ik die laten vervangen.

Nu na nog geen 4 jaar is de machine totaal uit niks werkt meer dit is tijdens een wasbeurt gebeurd. 

wat blijkt het moederbord is kapot?!! 

Na akkoord met de kosten komt de monteur ook nog constateren dat de lagers kapot zijn en de hele trommel vervangen moet worden kosten rond de 1000 euro waarvan ik de helft ongeveer moet betalen. 

Ik vind dit absoluut niet kunnen bij een machine van nog geen 4 jaar oud.. als de levensduur zo kort is dan voor mij geen samsung meer!! 

de monteur gaf nog aan dat ik ook kon gaan voor een nieuwe met tegemoetkoming van samsung dus ik dacht nou doe dat dan toch maar hopende voor een machine van 1200 max 600 ongeveer kwijt te zijn maar nee hoor machine van 4 jaar oud mag naar de schroot en ik krijg 100 euro korting op een machine via samsung die online al meer dan 100 euro goedkoper is.. 

ik ben erg teleurgesteld in samsung! 

en dan nog maar te zwijgen over al die tussentijd dat ik zonder machine zit 

 

0 Likes

1 Oplossing


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @annavg, goedemorgen.

 

Goed dat je ons een berichtje stuurt. Het is natuurlijk niet fijn wanneer je wasmachine het niet meer goed doet! Standaard heb je 2 jaar fabrieksgarantie en binnen deze termijn worden technische defecten ook kosteloos hersteld. Ook na deze periode kunnen we je wasmachine uiteraard herstellen, echter worden hier wel kosten voor berekend. Vanuit het servicecentrum krijg je een prijsopgave, wij houden hierbij ook rekening met de leeftijd van jouw wasmachine. Hoe jonger deze is, hoe hoger de korting van de reparatie is. 

Naast de fabrieksgarantie heb je ook een wettelijke garantie, hiervoor kan je in gesprek gaan met je verkoper om te kijken wat de mogelijkheden hierin zijn.  Kijk hier voor meer informatie over de Wettelijke garantie: https://bit.ly/3sHIw2F

 

Groeten,

Martijn 

 

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
2 Antwoorden
annavg
Student
Opties

Ik vind dat mijn machine economisch toteloss is met een reparatie kosten van rond de 1000 euro terwijl de machine dit ook gekost heeft.. dus inplaats van tegemoet komen in de reparatie kosten van 48 procent zou ik liever een nieuwe hebben met een tegemoetkoming van 48 procent korting want waarom wel korting geven op reparatie maar niet op een nieuwe? 

0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @annavg, goedemorgen.

 

Goed dat je ons een berichtje stuurt. Het is natuurlijk niet fijn wanneer je wasmachine het niet meer goed doet! Standaard heb je 2 jaar fabrieksgarantie en binnen deze termijn worden technische defecten ook kosteloos hersteld. Ook na deze periode kunnen we je wasmachine uiteraard herstellen, echter worden hier wel kosten voor berekend. Vanuit het servicecentrum krijg je een prijsopgave, wij houden hierbij ook rekening met de leeftijd van jouw wasmachine. Hoe jonger deze is, hoe hoger de korting van de reparatie is. 

Naast de fabrieksgarantie heb je ook een wettelijke garantie, hiervoor kan je in gesprek gaan met je verkoper om te kijken wat de mogelijkheden hierin zijn.  Kijk hier voor meer informatie over de Wettelijke garantie: https://bit.ly/3sHIw2F

 

Groeten,

Martijn 

 

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes