Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung was-droogcombinatie

(Onderwerp aangemaakt op: 25-01-2022 10:50 AM)
1310 Weergaven
RinLivJaTyJo
First Poster
Opties

Hallo,

Wij hebben nu 3 weken onderstaand model was-droogcombinatie van Samsung.

Nou probeer ik af en toe gewoon het korte programma te doen of het gewone programma van 1 uur en 5 minuten. De wasmachine berekend dan automatisch dat die 3 uur gaat draaien.

Als ik daarna kies voor drogen duurt dit ook minstens 5 uur als die niet langer berekend. Als die dan klaar is met drogen, stinkt het wasgoed naar een of ander chemisch "nieuw" geurtje. Hoe voorkom ik dit zodat de was gewoon fris ruikt?

Het gaat om het model WD10T534ABW/S2

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @RinLivJaTyJo, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder!

Dat is natuurlijk niet de bedoeling als je was droog combinatie klaar is met de was. Ervaar je dit ook als je voor het gewone wasprogramma kiest? Deze zal langer duren maar zal ook meer spoelgangen hebben om het wasmiddel goed uit te spoelen. Wanneer je een korter wasprogramma selecteert, bijvoorbeeld Dagelijkse was, zijn er minder spoelgangen en is de kans groter dat er wasmiddel resten achter blijven in het textiel. Dit kan je dan gaan ruiken nadat de was gedroogd is.

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
3 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Doe je er misschien teveel was in? 

Stars-Moderator-signature-800x200-2
RinLivJaTyJo
First Poster
Opties

Nee, soms zitten er maar 4 broeken in.. dus dat lijkt me niet...

0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @RinLivJaTyJo, goedemorgen.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder!

Dat is natuurlijk niet de bedoeling als je was droog combinatie klaar is met de was. Ervaar je dit ook als je voor het gewone wasprogramma kiest? Deze zal langer duren maar zal ook meer spoelgangen hebben om het wasmiddel goed uit te spoelen. Wanneer je een korter wasprogramma selecteert, bijvoorbeeld Dagelijkse was, zijn er minder spoelgangen en is de kans groter dat er wasmiddel resten achter blijven in het textiel. Dit kan je dan gaan ruiken nadat de was gedroogd is.

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes