Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung Eco Bubble Addwash maakt herrie (lagers); kan ik deze blijven gebruiken?

(Onderwerp aangemaakt op: 15-03-2024 11:31 AM)
346 Weergaven
snelwandelaar
Apprentice
Opties

Hallo,

sinds een week of 2 maakt onze Samsung WW80K6604QW AddWash EcoBubble behoorlijke herrie bij het centrifugeren. Uit andere reacties op dit forum gok ik dat de lagers niet meer goed zijn en het tijd wordt om een nieuwe wasmachine te kopen (garantie is verlopen). Kan het kwaad om de wasmachine nog dagelijks te gebruiken? Op de herrie na werkt deze nog perfect. Of zit er een risico aan dat deze ontploft c.q. vlam vat o.i.d.?

2 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @baviaan,

 

Bedankt voor jouw bericht. Om meer schade te voorkomen is het beste om zo snel een wasmachine te gebruiken of er een monteur naar laten kijken. Als je wilt kan ik jou e.v. voorzien van een link dat jou toegang geeft tot onze kortingsportaal waar er wasmachines staan met een kortingsprijs.  Als je jouw wasmachine toch wilt aanmelden voor een reparatie kan je dat doen door gebruik te maken van de onderstaande link.

Reparatieservice | Aanmelden | Samsung Nederland

 

Met groet,

Ajay

Community-moderators-signature-jan24-reveal-800x200
0 Likes
snelwandelaar
Apprentice
Opties

Bedankt voor je antwoord. Laten repareren heeft -gezien de berichten op dit forum- geen zin aangezien reparatie duurder is dan een nieuwe wasmachine te bestellen. Ik waardeer je voorstel met een link naar de kortingsportaal, maar de nieuwe wordt in ieder geval geen Samsung gezien de waardeloze kwaliteit.