Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

KLACHT: Wasmachine na 2,5 jaar kapot.

(Onderwerp aangemaakt op: 19-01-2024 01:01 PM)
869 Weergaven
Lisa1823
First Poster
Opties

Op 6 juni 2021 heb ik de Samsung WW90T636ALH Autodose wasmachine gekocht. Ik had 2 jaar garantie, maar helaas heeft de wasmachine het op 06 januari 2024 begeven. De wasmachine maakte erg veel lawaai, wilde niet aan zijn toerental komen en deed daarna niks meer. De wasmachine is gewoon gebruikt zoals het hoort.

Contact toen opgenomen met Coolblue en met Samsung. Hun hebben mij eerst van het kastje naar de muur gestuurd. Eenmaal bleek bij Samsung dat ze niks voor me konden doen of ik was al 450 euro aan voorrijkosten kwijt. Voor die prijs heb ik bijna een nieuwe wasmachine.

Vervolgens een vriend van ons gevraagd die monteur is. Volgens hem is er een lager kapot gegaan in de wasmachine (of misschien zelfs meerdere). Dit had hij nog nooit meegemaakt na 2,5 jaar en volgens hem is dit een fabrieksfout. Vervolgens weer contact opgenomen met Samsung op advies van de monteur. Volgens Samsung kan het niet dat er een lager in de wasmachine kapot is gegaan na 2,5 jaar. Samsung en Coolblue willen ons niet tegemoet komen op welke manier dan ook. Dit vind ik uitermate zeer schandalig!

KOOP DUS NOOIT EEN SAMSUNG WASMACHINE!

#SamsungWW90T636ALHAutodose

#WW90T636ALH

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Hiddink,

Bedankt voor jouw bericht en het is zuur om te lezen dat je een issue hebt met jouw wasmachine. Lagers kunnen na een tijd slijten, dit kan worden versneld door overbelading tijdens de was en/of dat de machine niet geheel waterpas staat. Zie e.v. de onderstaande link als je toch wilt besluiten het te laten repareren.

https://bit.ly/3J4HpwQ

Met groet,

Ajay

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
8 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Lisa1823 ,

Bedankt voor jouw bericht. Kan je via mij privébericht jouw serienummer doorgeven? Ik kan dan de gehele reparatieaanvraag en klacht doornemen. Tevens kan ik jou toegang geven tot onze kortingsportaal.

Met groet,

Ajay

Community Manager
Bastobben
First Poster
Opties
hier vandaag precies hetzelfde verhaal. lagers kapot na 2,5 jaar. reparatiekosten 600,-. echt schandalig. Coolblue kon en wil ook niks doen behalve torenhoge reparatiekosten. en dan denk je kwaliteit gekocht te hebben voor 1200 piek. dit dus echt nooit meer!
0 Likes
Lisa1823
First Poster
Opties
Schandalig toch. Zeker dat Coolblue of Samsung beide je niet tegeoed willen komen.
Dan schrijven ze beide ook dat ze goede service hebben. Ik zie dus niet waar.
0 Likes
Members_VeCLmJh
First Poster
Opties

Exact ditzelfde bij mijn wasmachine. Hij maakte eerst een geluid alsof hij als een helikopter zou gaan opstijgen en nu centrifugeert hij niet meer (ong. 2,5 jaar na aanschaf). Zojuist ter reparatie bij Coolbleu gemeld, dus ik ben heel benieuwd wat er gaat gebeuren....

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_VeCLmJh,

Bedankt voor jouw bericht. Is er ondertussen meer voortgang over de reparatie via Coolblue?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Hiddink
First Poster
Opties

Dag Ajay,

zou je ook met ons contact kunnen opnemen. Wij hebben exact hetzelfde probleem. 

0 Likes
Hiddink
First Poster
Opties

COOLBLUE doet bij ons ook niks en verwijst door naar Samsung. Wasmachine is echt niet oud en bij licht ronddraaien maakt dit al een schrapend geluid. Verneem graag van Samsung hoe jullie dit willen oplossen want het lijkt me niet dat ze het imago willen hebben van een slechte wasmachine fabrikant. 

Machine is 3 jaar oud en nu al vervangen lagers? 

0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Hiddink,

Bedankt voor jouw bericht en het is zuur om te lezen dat je een issue hebt met jouw wasmachine. Lagers kunnen na een tijd slijten, dit kan worden versneld door overbelading tijdens de was en/of dat de machine niet geheel waterpas staat. Zie e.v. de onderstaande link als je toch wilt besluiten het te laten repareren.

https://bit.ly/3J4HpwQ

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes