op 16-04-2023 11:41 PM - laatst bewerkt op 21-04-2023 12:40 PM door MartijnK
Ik heb sinds 2 maanden een nieuwe wasmachine van het model: WW11BB534AABS2.
1) Ik gebruik graag de functie hygiënisch stomen en zou dit dan ook willen doen zonder te wassen. Is dit mogelijk?
Daarbij heb ik nog een vraag.
2) Als ik gebruik maak van de functie hygiënisch stomen en ik doe de was eerst draaien op 20 graden, doet hij dit nog in een later proces stomen? En hoe ziet dit er ongeveer uit; wassen> spoelen> stomen> centrifugeren?
Ik ben namelijk bang dat ik door het selecteren van een koude was (20 graden) icm het stomen wellicht de stoomfunctie uitzet.
Alvast bedankt!
#wasmachine
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 01-05-2023 10:45 AM
Hi @SHIVAM-, goedemorgen.
Ik heb van mijn collega een terugkoppeling gehad. Hygiënisch stomen is een extra optie voor een wasprogramma, de wasmachine gaat zal eerst het normale wasprogramma afwerken op de ingestelde temperatuur en start deze uitbreiden met de stoom optie. Dit programma en optie is niet geschikt voor textiel welke niet gewassen mogen worden en naar de stomerij gebracht dienen te worden.
Ook kan je dit aanzetten bij verschillende temperaturen, wij adviseren om dit te gebruiken bij programma van 60 graden of hoger. Dit voor het optimale resultaat en de bescherming van het textiel.
Groeten,
Martijn
op 19-04-2023 08:56 AM
Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Hoe bevalt de wasmachine verder? Als ik de handleiding erbij is mij dit ook niet geheel duidelijk. Ik zal dit moeten navragen bij mijn collega en zodra ik hier een terugkoppeling op heb stuur ik je een berichtje!
Groeten,
Martijn
op 01-05-2023 10:45 AM
Ik heb van mijn collega een terugkoppeling gehad. Hygiënisch stomen is een extra optie voor een wasprogramma, de wasmachine gaat zal eerst het normale wasprogramma afwerken op de ingestelde temperatuur en start deze uitbreiden met de stoom optie. Dit programma en optie is niet geschikt voor textiel welke niet gewassen mogen worden en naar de stomerij gebracht dienen te worden.
Ook kan je dit aanzetten bij verschillende temperaturen, wij adviseren om dit te gebruiken bij programma van 60 graden of hoger. Dit voor het optimale resultaat en de bescherming van het textiel.
Groeten,
Martijn
op 24-01-2025 09:55 AM