Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

centrifugeren uitzetten

(Onderwerp aangemaakt op: 26-08-2023 06:44 PM)
1494 Weergaven
Kuuk
Journeyman
Opties

Als ik een programma wil draaien (bv intens koud) en ik wil niet centrifugeren omdat dat niet goed is voor het kledingstuk hoe krijg ik dan de deur van de machine open nadat het programma is afgelopen? Kennelijk blijft er water in de machine achter en wil de deur niet open. Kan iemand mij dit vertellen? Alvast dank!

Leonie

0 Likes
8 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Wat is het modelnummer van jouw wasmachine? Je kan vaak wel kiezen voor een spoelstop of zonder centrifugeren.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Kuuk
Journeyman
Opties

Goedemorgen Martijn, het serienummer van onze wasmachine is WD90T984ASE. Ik heb al wel ontdekt dat je het centrifugeren uit kunt zetten maar dan krijg ik dus de deur niet meer open omdat er teveel water in de machine staat. Het gaat dus om een functie dat je alleen maar water afpompt en niet centrifugeert. Hoop dat je me daar 'n antwoord op kunt geven. Fijne dag en alvast dank, Leonie

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

In je andere topic geeft je aan dat je de wasmachine gaat aanmelden voor een serviceverzoek.

Groeten,

Martijn

0 Likes
Kuuk
Journeyman
Opties

Hi Martijn, dat klopt maar dat gaat over het lekken van de wasmachine. Ik heb 2 topics aangedragen. Deze gaat erover als je centrifugeren uitzet er water in de machine blijft staan en je dus de deur niet kunt openen..

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Ook wanneer je dit afzet kan je na het wasprogramma is afgelopen het water wegpompen:

0 Likes
Kuuk
Journeyman
Opties

Maar is dit dan alleen water afvoeren of centrifugeer je dan ook meteen weer? Ik had deze optie wel gezien maar was bang dat het én én is...

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Je kan het toerental ook uitzetten hierbij. Wanneer je een programma instelt en de centrifuge uitzet kan het ook zijn dat je de spoelstop activeert, je zal dan eerst het water dienen af te voeren voordat je de trommel kan openen.

Groeten,

Martijn

0 Likes
Kuuk
Journeyman
Opties

Ok, dankjewel Martijn. Ik ga ernaar kijken.