op 27-12-2019 04:17 PM
Beste, we hebben reeds 1 week een Samsung WW81M76NNA. Heb er nu 4 keer mee gewassen maar heb de indruk dat de automatische wasmiddel dosering niet werkt. Heb de machine via de app en via het wasmachine ingesteld op maximaal doseren maar er lijkt geen wasmiddel uit te komen. De ventielen op de achterkant van de reservoirs werken wel (laten wasmiddel vrij bij indrukken) om toch verder te kunnen doen ik nu een pod in de wasmachine en heb de bakjes bij wijze van experiment gevuld met water om te controleren of het niveau zakt. Ze zitten beide helemaal vol tot max level. Toch blijft de refill indicator of de machine melden dat ze leeg zijn
Bestaat er een manier om in service mode te komen en zo de auto doseerders aan te sturen? Zou zonde zijn als de machine al moet worden geopend. Kan ik eventueel ook een service manual krijgen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 26-01-2020 09:24 PM
Ik de reservoirs verwijdert, uitgewassen en gevuld met kwaliteitswasmiddel. Dan heb ik via de app de dosering voorkeur en de waterhardheid ingesteld en opgeslagen. Daarna een was cyclus (katoen) opgestart. De indicatoren van hervullen verdwenen direct. Dus in feite niks speciaal gedaan.
op 30-12-2019 05:20 PM
op 02-01-2020 02:54 AM
Zeker...Hier zie je de niveaus op max staan en toch de refill boodschap actief..
op 02-01-2020 03:07 PM
op 26-01-2020 12:50 PM
Ik heb hetzelfde probleem met mijn wasmachine. Eind vorig jaar gekocht. Hebben jullie inmiddels een oplossing?
op 26-01-2020 09:24 PM
Ik de reservoirs verwijdert, uitgewassen en gevuld met kwaliteitswasmiddel. Dan heb ik via de app de dosering voorkeur en de waterhardheid ingesteld en opgeslagen. Daarna een was cyclus (katoen) opgestart. De indicatoren van hervullen verdwenen direct. Dus in feite niks speciaal gedaan.
op 15-03-2020 12:48 PM
Wij hebben begin januari deze wasmachine gekocht. Zelfde probleem. Achter het doseerbakje zitten de 2 "ventielen" met veer die wel eens vast kunnen zitten. Uitspoelen en ze doen het weer. Althans voor een tijdje want we houden problemen met auto doseer systeem. Geeft aan voor refill terwijl het bakje vol zit. Alles al eens schoongemaakt met schoonmaak azijn. En er komt bijna geen schuim in de trommel. Wij zijn tot dusver zeer ontevreden voor zo'n dure machine. Voor de 2e keer afspraak gemaakt met monteur. Maar Samsung geeft aan dat je €95 moet betalen voor een 2e bezoek als er geen technisch probleem naar voren komt. Dit maar even besproken met Expert waar de machine vandaan komt. Tevens blijft de was, met name natte handdoeken, vies ruiken na het wassen.
op 15-03-2020 01:13 PM
Hoi,
Well merk wasverzachter en wasmiddel gebruiken jullie?
Wij hadden hetzelfde probleem maar bij wissel maar een kwaliteitsmerk was het opgelost.
Ben alleen nog aan het zoeken hoe de software bij houd hoeveel product er resteert of verbruikt wordt. Want daar klopt niks van.
op 15-03-2020 01:50 PM
op 15-03-2020 03:37 PM