Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Video's

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Galaxy S22 Ultra: Official Introduction Film | Samsung

8 Opmerkingen
Patrick
Samsung Members Star ★★
Opties
Wat een beest van een telefoon is die S22 Ultra🤯 Ik kan niet wachten totdat ik er zelf 1 heb. Dit is sowieso het beste toestel van heel 2022😀
SjorsK
Maestro
Opties

Zekerweten @Patrick. De techniek blijft mij verassen. Elke keer dat je denkt dat de top zo'n beetje bereikt is gaat het weer een stuk verder :winking-face:

mollie319
Troubleshooter
Opties
Oh ja, gooi nog meer olie op het vuur, kwelgeest @BruceH komt ons weer kwellen! 😉
Ik heb die introductie meermaals gezien, YouTube filmpjes, unboxing, kleuren, snelheid, camera's, foto en video materiaal gezien.

We weten het! Echt waar. 😈

We willen die S22 Ultra (Omega Supreme - (c) Flossy Carter) nu echt zelf aanschouwen, uitpakken, vasthouden en gebruiken.

🎶 Het duurt te lang 🎵 🤗

Dit wordt makkelijk hét toestel van 2022, en dank je wel @BruceH. Je bent niet echt een kwelgeest. 👊🏻
Pieter-S
Pathfinder
Opties
Ja, kan niet wachten dat ik mijn Ultra bezorgd krijg!
Rokit10
Apprentice
Opties

Ik heb de S22 Ultra, maar wat een drama.....al vanaf het begin problemen met de GPS verbinding...is nu nog steeds niet opgelost en nu zie hij mijn Galaxy Watch ook niet meer...dus ben er nog niet heel erg blij mee!!

MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Rokit10, goedemiddag.

 

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! 

 

Is jouw telefoon verder helemaal up-2-date? Heb je op je nieuwe S22 Ultra een back-up teruggezet of heb je deze als nieuw ingesteld? En ervaar je dit ook als je je telefoon hebt opgestart in de Veilige Modus? Met de Veilige Modus start je het toestel op zonder geïnstalleerde apps van derden, het toestel start dan uitsluitend met standaard applicaties op. 

 

Wat is het typenummer van je Watch? En zie je de Watch wel als scant naar Bluetooth apparaten? 

 

Groeten,

Martijn

Members_bE3N9q0
First Poster
Opties

Telefoon is helemaal up-2- date, geen backup teruggezet, ......veilige modus niet geprobeerd.

 

Typenummer van mijn Watch is: SM-R890, en hij ziet de Watch wel, maar kan geen verbinding maken.

MartijnK
MegaStar
Opties

Heb je de Watch ook al eens gereset? En welke melding krijg je te zien als je de Watch wilt koppelen via de Wearable-app? Is jouw Watch gekoppeld geweest met een andere telefoon? 

 

Groeten,

Martijn