op 06-07-2021 07:09 PM
Beste heer/mevrouw,
Het beeld van The Frame Samsung geeft een zwart scherm. Het geluid doet het nog wel. What to do op korte termijn?
Mvg,
Martijn
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 06-07-2021 07:11 PM
O ja in aanvulling
op 06-07-2021 09:20 PM
Hoi @MartijnRadema , Martijn,
Trustpilot heeft meestal goede reviews. Lees deze maar:
https://tweakers.net/shopreview/9759/tvreus-punt-nl/shopreviews/
Dit is 1 van de ergste leveranciers die je kunt treffen. Vreselijke helpdesk.
Waarschijnlijk is de Backlight Unit (BLU) defect.
Je kunt dit controleren door van dichtbij met een zaklamp op het scherm te schijnen.
Je zou dan nog iets van beeld moeten zien. De tv resetten lukt nu niet, want je hebt geen beeld.
De enige mogelijkheid is om de tv een poos spanningsloos te zetten. Is ook een soort reset.
Als dit niet helpt, dan wordt het een gevalletje garantie. Als die nog aanwezig is tenminste.
Je moet het probleem melden bij de TVreus, want daar loopt je garantie. Niet bij Samsung.
Ik wens je veel succes met deze toko. Houd me even op de hoogte van de voortgang..
op 06-07-2021 07:11 PM
O ja in aanvulling
06-07-2021 07:13 PM - bewerkt 06-07-2021 07:14 PM
Goedenavond @MartijnRadema , Martijn,
Dit is geen Benelux model, maar een gemodificeerde buitenlandse tv (Hongaars model).
De Benelux Model Codes eindigen altijd op XXN en niet op XXH
. Een grijze import tv:
https://www.satellitemagazine.com/artikelen/waarschuwing-let-op-bij-stuntaanbiedingen-televisies/
Waar en wanneer is deze tv aangeschaft?
op 06-07-2021 09:10 PM
Eind maart bij TV Reus. Wat balen, zoveel goedkoper was hij volgens mij niet. Er staan heel veel goede recensies op Trustpilot en pas als je heel goed gaat kijken vind je ook heel veel slechte. Ik kijk ook altijd of een partij in staat geschreven bij de KvK, een daadwerkelijk adres heeft en een bereikbaar telefoonnummer vd klantenservice. Dat is zo, maar dan nog kunnen ze zo een streek uithalen.
op 06-07-2021 09:20 PM
Trustpilot heeft meestal goede reviews. Lees deze maar:
https://tweakers.net/shopreview/9759/tvreus-punt-nl/shopreviews/
Dit is 1 van de ergste leveranciers die je kunt treffen. Vreselijke helpdesk.
Waarschijnlijk is de Backlight Unit (BLU) defect.
Je kunt dit controleren door van dichtbij met een zaklamp op het scherm te schijnen.
Je zou dan nog iets van beeld moeten zien. De tv resetten lukt nu niet, want je hebt geen beeld.
De enige mogelijkheid is om de tv een poos spanningsloos te zetten. Is ook een soort reset.
Als dit niet helpt, dan wordt het een gevalletje garantie. Als die nog aanwezig is tenminste.
Je moet het probleem melden bij de TVreus, want daar loopt je garantie. Niet bij Samsung.
Ik wens je veel succes met deze toko. Houd me even op de hoogte van de voortgang..
op 06-07-2021 09:41 PM
Dank keep you posted, ik heb het gemeld. Ze hebben een ICT waarborg, dus anders ga ik daar verhaal halen.
op 14-07-2021 09:08 AM
Reparateur is langsgekomen en heeft het keurig gemaakt. Kan niet anders zeggen. Ook van TV Reus opgepakt zoals het hoort.
op 14-07-2021 10:08 AM
Dat is een mooi bericht! Hopelijk wordt het een keer een echte leverancier.
Zou je misschien het topic als Opgelost ✅ willen markeren?
Bij Opties op Accepteer Oplossing klikken. Thanks!
Veel kijkplezier weer. Fijne dag!
op 14-07-2021 10:34 AM