Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Zender indeling

(Onderwerp aangemaakt op: 18-06-2021 09:35 AM)
1190 Weergaven
Konsehera
Journeyman
Opties

Ik heb sinds afgelopen zaterdag  de qe55q95talxxn in mijn vakantiewoning. Ik heb daar geen provider zoals KPN en dergelijke. Ik heb daar digitale zenders maar ik weet niet precies hoe deze worden binnengehaald. Bij het instellen heb ik gekozen voor antenne en vervolgens digitale zenders. Het vervelende is dat al mijn zenders (radio en tv) door elkaar zijn geïnstalleerd. En ook de nummering is bv 1023 voor Ned 1. Wat ik ook doe om dit normaal te krijgen lukt niet. 
weet iemand hier een oplossing voor?

Overigens ik heb daar ook een iets ouder model van Samsung en daar zijn de zenders wel goed ingedeeld.

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Konsehera
Journeyman
Opties

Inmiddels gisteren weer in mijn vakantiewoning geweest en ik heb gelukkig het probleem kunnen oplossen! Uiteindelijk uitgevogeld hoe ik de zenders kon hernummeren, alles handmatig gedaan. Het is gelukt, maar blijft vreemd. By the way...de contentaanbieder is Wickselaar, never heard of...maar had ik achteraf toch niet nodig😀. Al met al, gelukkig opgelost! En nogmaals dank voor het meedenken.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

10 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen @Konsehera ,

Ik vraag me af hoe je tv kunt kijken zonder provider en decoder. Gebruik je een coaxkabel?
Wat is de volledige Model Code van de oudere tv? Deze staat in het zwart omlijnde vak op de sticker achterop de tv.
Hoe is die aangesloten om tv te kijken?

signatureee
Groet, Dick

Konsehera
Journeyman
Opties

Beste Dick,

Sowieso, fijn dat je meedenkt! We hebben een contentaanbieder (zo wordt het gecommuniceerd ). Wie dat is...beats me!
Helaas ben ik nu niet meer in mijn vakantiewoning maar thuis,. Daarom kan ik jou niet het typenummer vsn mijn andere tv doorgeven. 
Voor mij, een leek op dit gebied, blijft het een raadsel 😳

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @Konsehera ,

Geen probleem! Niet eerder van een content aanbieder gehoord.
Als dit zo is, dan kun je hier volgens mij weinig aan veranderen.
De zenderindeling staat dan in de volgorde waarmee het aangeboden wordt.
Nog even benieuwd hoe je met beide tv's tv kijkt. Via de coax?

signatureee
Groet, Dick

Konsehera
Journeyman
Opties

Ja, inderdaad een coax kabel😟. Nogmaals dank voor jouw hulp!

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @Konsehera ,

Geen dank! Ik weet niet of de woning je eigendom is of deel uitmaakt van een recreatieterrein.
Je zou dan met de beheerder contact op kunnen nemen en vragen wie de content aanbieder is en of hier een oplossing voor is.

Fijn weekend!

signatureee
Groet, Dick

Konsehera
Journeyman
Opties

Ja, de woning is mijn eigendom maar ik zit op een park. Goede tip van jou, ik ga vragen wie die content aanbieder is. Eerder werd daar erg mistig over gedaan. Maar wie weet, ik ga het weer proberen. Ik had gehoopd dat ik hier een antwoord kon vinden.

Jij ook een zeer fijn weekend!!

Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Thanks! Laat je even weten hoe het afgelopen is?
Ben zelf ook wel benieuwd of het nou aan de tv ligt of niet..

🙋‍♂️

signatureee
Groet, Dick

Konsehera
Journeyman
Opties

Ja, zeker! Wordt vervolgd...😊

0 Likes
Oplossing
Konsehera
Journeyman
Opties

Inmiddels gisteren weer in mijn vakantiewoning geweest en ik heb gelukkig het probleem kunnen oplossen! Uiteindelijk uitgevogeld hoe ik de zenders kon hernummeren, alles handmatig gedaan. Het is gelukt, maar blijft vreemd. By the way...de contentaanbieder is Wickselaar, never heard of...maar had ik achteraf toch niet nodig😀. Al met al, gelukkig opgelost! En nogmaals dank voor het meedenken.