Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Beeld stottert/flikkert

(Onderwerp aangemaakt op: 18-06-2021 09:32 AM)
936 Weergaven
MartijnVIR87
Apprentice
Opties

Goedemorgen allemaal,

Afgelopen week was ik een aflevering van een serie aan het kijken via mijn NAS. Het beeld stotterde, flikkerde, was dubbel. Ik dacht dat het aan het bestand lag, maar toen ik een dag later gewoon tv aan het kijken was kwam het weer terug. Het begint met heel soms, maar wordt vervolgens steeds vaker. Het gebeurt zowel in apps, digitale televisie en dus via de NAS.

Ik heb van alles al gereset, maar ook tijdens die momenten blijft het beeld storen. Nadat de stroom er af is gaat het weer even goed, maar na verloop van tijd komt het weer terug.

Ter illustratie heb ik een kort filmpje toegevoegd om een impressie te geven wat er gebeurd.

Ik heb helaas niet het typenummer paraat, het is een 55 inch uit 2017.

Ik hoop dat iemand een idee heeft waar ik het moet zoeken!

Groet,

Martijn

0 Likes
5 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen @MartijnVIR87 , Martijn,

Zonder de gegevens van de tv is hier geen antwoord op te geven.
Wat is de volledige Model Code van de tv? Deze staat in het zwart omlijnde vak op de sticker achterop de tv.
Als de tv aan de muur hangt, dan even het aankoopbewijs checken of hier kijken: Instellingen→Ondersteuning→Over deze tv.
Graag incl. de letters XXN. Wat is de huidige softwareversie van de tv? Ga naar Instellingen→Ondersteuning→Over deze tv.
Dit lijkt mij overigens storing van buitenaf, omdat er een vast patroon inzit..

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen @MartijnVIR87 , Martijn,

Is je probleem inmiddels opgelost?

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
MartijnVIR87
Apprentice
Opties

Goedemorgen Dick, ik ben een weekendje weg (geweest) dus ik heb nog geen kans gehad om de televisie te gebruiken. Als ik later vandaag thuis ben zoek ik het modelnummer op en wordt de wedstrijd van Nederland de grote test!

MartijnVIR87
Apprentice
Opties

Vooralsnog gaat het goed, ik heb het stroom er sinds vrijdagochtend afgehad dus even afwachten of het zo blijft.

Het betreft modelnummer UE55MU6440 met softwareversie 1290 wat de meest recente zou moeten zijn.

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @MartijnVIR87 , Martijn,

Houd het voorlopig even in de gaten. Je zou ook kunnen proberen om de tv op een ander stopcontact aan te sluiten.
Zit de tv op een stekkerblok aangesloten?

signatureee
Groet, Dick