op 02-12-2020 10:22 PM
Hi,
Ik heb sinds 19-11 een Samsung Qled 55Q90T en in eerste instantie was ik hier ook super blij mee tot dat ik voetbal ging kijken en films.
Toen sprongen de tranen in mijn ogen wat een slechte kwaliteit😭
Wat is het probleem:
1e: panel banding
2e: ''Vieze vlekken effect''
3e: ghosting tijdens sport wedstrijden
1e Panel banding is dat je zwarte vakken op je tv ziet vooral op een witte achtergrond.
Dit zijn meestal horizontale vlakken die tijdens voetbal wedstrijden naar de voorgrond komen op het gras.Panel banding
2e vieze vlekken effect
Het ziet er uit of er overal zwart vage vlekken ontstaan, tijdens het tv kijken lijkt het wel een probleem met het dimmen te maken te hebben. maar tijdens voetbalwedstrijden stap ik al snel over naar mijn pc om daar de wedstrijd te gaan kijken wat een ellende zeg dit.
3e ghosting
Tijdens snellere bewegingen bijvoorbeeld een voetbal wedstrijd krijgen de speler rare digitale streepjes en blokjes naast hun hoofd.
en een soort waas van een spiegelbeeld lijkt het te geven.
Heb hier geen foto van kunnen maken.
Na overleg met PlatteTv heb ik vandaag mijn tv omgeruild voor een nieuwe.
Er viel mij 1 ding meteen op ik kreeg bij elke handeling dit ik deed een klein uitleg vakje inbeeld dit had ik bij het vorige model niet.
En de update naar 1403.1 duurde dit keer wel 5minuten en bij de vorige tv amper 30 seconden.
Na de update wat testen uitgevoerd en helaas ook dit scherm is gewoon niet mooi 😪
Nu is het ergste nog dat het service team van Samsung aangeeft dat dit een product eigenschap is van QLED en zij er niks aan kunnen doen.
Als ik deze beelden aan PlatteTV laat zien schrikken ze en vertellen ze heel eerlijk dat ze daarom geen witte beelden op de QLed durven te laten zien omdat ze anders nooit een Qled verkopen.
En zij vertelden heel eerlijk nog wat info over de QLED die ik hier liever niet ga delen 😅 Iets dat Samsung de laatste 2 jaar enorm slechte kwaliteit levert en dat bijna geen Samsung durven te verkopen met mensen die er een beetje verstand van hebben.
Is dit daadwerkelijk een QLED eigenschap en heb ik pech of zegt @Samsung nee dit is niet normaal we gaan je helpen?
Platte TV is zo aardig om mij een 3e tv te willen geven, maar al krijg ik er nog 10 het is een paneel probleem.