Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Witte strepen/waas - UE32J6200

(Onderwerp aangemaakt op: 09-07-2018 03:58 PM)
1387 Weergaven
WRSmit
Apprentice
Opties

Sinds enige tijd vertoond mijn Samsung SmartTV kuren, het beeld blijft zo nu en dan hangen (je ziet dan meerdere beelden over elkaar heen) en er verschijnen voortdurend witte strepen over het gehele beeld, met als gevolg dat er een soort witte waas over het beeld hangt. Naar het lijkt blijven alleen lichte kleuren "hangen", wanneer ik het beeldformaat aanpas zie je de witte waas langzaam uit de zwarte "balken" aan weerzijde van het scherm wegtrekken..

Any suggestions? TV is een kleine 2,5 jaar oud..

0 Likes
8 Antwoorden
WRSmit
Apprentice
Opties

IMG_20180709_160409.jpgIMG_20180709_160125.jpgIMG_20180709_160338.jpg

0 Likes
WRSmit
Apprentice
Opties

Modelcode: UE32J6200

Softwareversie: T-HKMFDEUC-1503.1

Serienummer: 0BP63HJH500006R

0 Likes
DickKoster
MegaStar
Opties

Hoi @WRSmit,

Dat ziet er niet lekker uit! Tv uit 2015.

Is de volledige Model Code UE32J6200AWXXN? Zie sticker op de achterzijde van de tv.

Zou je misschien een beelschermtest willen doen?

Bij Instellingen->Ondersteuning->Zelfdiagnose->Beeldtest starten.

Hier krijg jeen strandfoto te zien. Zie het hier ook op terug?

De laatste softwareversie is 1530.1 uit 23-03-2018.

Ik denk echter niet dat dit een sofftware issue is, maar een probleem met je LED-LCD scherm..

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
0 Likes
WRSmit
Apprentice
Opties

Volledige model code is inderdaad UE32J6200AWXXN. Ik heb de beeldschermtest eerder vandaag gedaan, tevergeefs, de strepen/waas bleven onverminderd zichtbaar, ook op de strandfoto.. Het lijkt wel iets minder te zijn in de avonden, kan het iets met de temperatuur te maken hebben?

0 Likes
DickKoster
MegaStar
Opties

Hoi @WRSmit,

Dit heeft niets met de temperatuur te maken.

Hier is waarschijnlijk een reparatie voor nodig.

Geen idee wat de kosten zullen zijn. Kijk op:

https://www.samsungonderdelen.com/samsung-model/ue32j6200awxxn.htm

Bij Clickview->Toon onderdelenlijst op 1. Staat geen prijs bij..

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

@WRSmit, ik sluit mij helemaal aan bij de info die dkoster hier verstrekt heeft, als een euvel als dit ook op de beeldtest te zien is zit er intern toch echt iets niet goed, wat we alleen middels een reparatie gefixt krijgen. Nu begrijp ik dat hij 2,5 jaar oud is waardoor hij buiten de fabrieksgarantie valt en we hem niet meer volledig op onze kosten kunnen repareren. Vandaar dat ik je wil adviseren hem ter reparatie aan te melden via je winkel aangezien je met hen de koopovereenkomst hebt. Misschien dat zij de reparatie nog op hun kosten voor elkaar kunnen krijgen.

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
Jillybean
First Poster
Opties

Valt dit onder gebruikersschade of fysieke schade?

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Jillybean,

Bedankt voor jouw bericht. Wanneer het binnen 2 jaar garantie periode gebeurt is er wel kans dat het binnen garantie valt alleen een monteur kan dit het beste bepalen, het kan per situatie afhangen. Laat weten wanneer je meer informatie wenst.

Met groet,

Ajay

Community Manager