Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

VTwonen lijst The Frame

(Onderwerp aangemaakt op: 30-12-2020 08:28 AM)
227 Weergaven
Jolandaaa
Navigator
Opties

Goedemorgen,

Sinds 10 december hebben we de frame in huis en heb ik ook meteen alle benodigde gegevens voor de vtwonen lijst door gegeven aan Samsung. 
Ik zou binnen 2 weken horen of de gegevens correct waren. 
Echter heb ik tot op heden nog niks gehoord. 
nu heb ik net met Samsung gebeld en zeggen ze dat ik voor de verkeerde promotie heb geregistreerd, deze site zou niet voor aankopen in een winkel zijn maar alleen voor aankopen via Samsung zelf. Terwijl ik via de link op de website van BCC de registratie heb gedaan.  
Ze zou de (wel kloppende) gegevens intern gaan omzetten maar hier zou geen vtwonen lijst bij horen... beetje vreemd allemaal want op de doos en bij BCC was dit wel aangegeven. 
Nu zouden we weer 3 weken op antwoord moeten wachten. 
Ik vind dit een beetje vreemd. 

Iemand ervaring mee/oplossing hiervoor? 
Vriendelijke groetjes,

Jolanda

0 Likes
5 Antwoorden
JoeyH
Moderator
Moderator
Opties

Hi @Jolandaaa, welkom op de Community!

Tof dat je The Frame hebt hangen, hoe bevalt 'ie? Is het nu trouwens wel gelukt om voor de juiste promotie te registreren? Dat is mij nog niet helemaal duidelijk maar stuur me als dat zo is even jouw registratienummer door, dan kan ik met je meekijken. 

Groet,

Joey

0 Likes
Jolandaaa
Navigator
Opties

Hi Joey,

de tv bevalt goed. Heb hem wel 2 x moeten resetten voordat alles goed werkte maar nu is het top. 
Ik heb niks meer van Samsung vernomen. 
De registratie heb ik via de link op de site van bcc gedaan en ondertussen had ik het nog een keer gedaan. Ik zal je de registratienummers doorsturen. 
alvast bedankt. 

groetjes Jolanda 

0 Likes
JoeyH
Moderator
Moderator
Opties

Is dat toevallig deze link geweest? Goed om te zien dat het is gelukt met de installatie! Dankjewel, ik zie ze verschijnen 👍 

0 Likes
Jolandaaa
Navigator
Opties
0 Likes
JoeyH
Moderator
Moderator
Opties

Bedankt nog voor de link, ik zal op jouw privébericht reageren 😄

0 Likes