Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

VRTNU-app niet meer Full screen - Serif TV

(Onderwerp aangemaakt op: 23-08-2021 03:06 PM)
5476 Weergaven
Wimsam
First Poster
Opties

VRTNU via Google openen lukt perfect maar sinds kort kan ik de afgespeelde beelden niet meer full screen laten afspelen. Icoontje kan nog wel aangeklikt worden maar er gebeurt niets meer. Kan iemand mij helpen? VRT weet ook niet wat de oorzaak zou kunnen zijn.

0 Likes
25 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

@Wimsam ,

Meestal wordt er een decoder gebruikt om naar tv te kijken.
Met een browser zoek je dingen op..

signatureee
Groet, Dick

Tessa
Moderator
Moderator
Opties

Goedemiddag @pima ,

Je bent er natuurlijk vrij in om dit aan te kaarten. 

Zoals reeds uitgelegd is de browser op jouw televisie niet vergelijkbaar met de browser op bijvoorbeeld jouw laptop/pc en zal daarom niet beschikken over dezelfde mogelijkheden, daar is de browser immers ook niet voor bedoeld. 

Het is inderdaad niet nodig om erover te discussiëren en het persoonlijk te maken,  jouw laatste reactie heb ik om die reden ook weggehaald. @Dick is ook een Samsung gebruiker en forum-lid, enkel de moderators zijn werkzaam bij Samsung zelf.

rsz-846676\
LeJeanJean
First Poster
Opties

Ik heb hetzelfde frustrerende probleem sinds enkele maanden. Een 65inch Samsung smart-TV van 2020 waar de ingebouwde browser altijd toeliet om VRT.nu te maximizen via het logo onderaan rechts en sinds een paar maanden wordt dit logo groen (actief) en verandert het naar ‘terug reduceren’ maar er valt niets terug te reduceren want het scherm vergrootte voorheen niet.

Geen idee waar dit plots aan ligt maar ik word redelijk ambetant van zoveel amateurisme, aan wie het ook mag liggen. De VRT is zeker niet uitgesloten, de manier waarop zij hun apps allemaal verknoeien… Willen maar niet kunnen, lijkt wel de ING-bank, die kunnen het ook niet.

Jammer dat er hier na maanden nog steeds geen oplossing naar boven is gekomen.

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedenavond @LeJeanJean ,

VRT NU heeft iets op hun site veranderd, waardoor dit niet meer werkt.
Het is overigens geen app als je het via de browser benadert.
Hier staat alles duidelijk aangegeven en de eventuele oplossing (Chromecast):
https://www.vrt.be/heb-je-een-vraag/s/article/Is-de-VRT-NU-app-ook-voor-Smart-TV-s

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
LeJeanJean
First Poster
Opties

Bedankt maar dat wist ik al en biedt geen oplossing. De VRT dekt zich in voor iets wat ze vroeger wel ondersteunden en nu niet meer. vraag is waarom niet - het is zo ontzettend amateuristisch van de VRT.

0 Likes
Wimsam
First Poster
Opties

Heb reeds een tijdje geleden probleem aangekaart bij VRT. Het antwoord is al even amateuristisch als hun app/site. En Android; tja met de Tizen browser van Samsung blijf je op je honger zitten. Toestel van Samsung uitsluitend gekocht omwille van het design maar voor gebruiksgemak moet je zeker een toestel hebben waarvan de browser op Android draait EN ZEKER NIET OP TIZEN.  Zie antwoord VRT  hieronder.

Beste wim,

Bedankt voor uw belangstelling voor VRT.

We waarderen het wanneer kijkers, luisteraars en andere mediagebruikers hun mening en feedback met ons delen. Wij trachten hier vervolgens in de mate van het mogelijke rekening mee te houden.

Tot op heden hebben we de browsers van smart tv's nog nooit technisch ondersteund. Dat wil zeggen dat we de goede werking niet kunnen garanderen op dit type browser. Het is echter wel mogelijk dat het een tijdlang gewerkt heeft, maar door een recente software-update op uw tv-toestel of een update van onze videospeler niet meer werkt. 

Er wordt momenteel volop gewerkt aan tv-apps. Hou onze updates hierover zeker in de gaten! Indien u een smart tv met het Android-besturingssysteem hebt, kan u nu de tv-app zelfs al testen. Meer informatie hierover kan u terugvinden via https://www.vrt.be/nl/over-de-vrt/nieuws/2021/08/02/gezocht-testers-voor-de-nieuwe-android-tv-app/.

Wij hopen u hiermee van dienst te zijn geweest en wensen u nog veel luister- en kijkplezier met ons aanbod.

Met vriendelijke groeten,

------------------------------------------

Uw vraag: full screen kan ik niet meer afspelen. wel op andere apps

Beschrijving vraag: info

U had recent contact met de VRT-klantendienst. Wij hopen dat dit contact naar wens verlopen is. Om onze diensten nog te verbeteren, peilen wij graag naar uw tevredenheid met een korte enquête (1 minuut) die u vindt door op deze link te klikken.

ref:_00D0YqTNP._5001n1gKVxG:ref

0 Likes