Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

VRR & Freesync NU8000 - waar blijft de update?

(Onderwerp aangemaakt op: 24-10-2018 03:52 PM)
229 Weergaven
GoodOldDays
First Poster
Opties

Ergens in juli heb ik een samsung ue65nu8000. Er is in verschillende regio’s al geruime tijd een update 1103 beschikbaar voor VRR/freesync. Maar heb nog steeds geen update ontvangen, hij blijft hangen op 1020 en zelfs dat is volgens mij niet de laatste update voor nederland maar hij blijft maar zeggen dat dit de meest recente update is.

heb de tv al meerdere malen gereset maar hij blijft zeggen dat de tv up to date is. Doe ik iets fout of moet samsung een keer aanmaken met die update. Raak hier behoorlijk geirriteerd door

0 Likes
1 Antwoord
Ahmed_Servilux
Pathfinder
Opties

Beste GoodOldDays

Welkom op de Samsung Community en heet je van harte welkom 😀,

Betreft voor het laden van een nieuwe Software zouden we Eerst de juiste volledige Model Code moeten weten,staat achteraan de grijze sticker, en moet eindigen op XXN dan weet ik dat je een Benelux Model hebt en is de (laatste nieuwe Software nu momenteel 1134.0 voor jou Toestel,

Maar veronderstel dat je deze Model code hebt achteraan de stikker UE65NU8000LXXN (Gelieve Toch nog even na te kijken alvorens de software te downloaden),
Want Soms kan het wel eens zijn dat het online zoeken niet direct lukt en zegt dat er geen nieuwe Software beschikbaar is,Wat je wel kan doen is kijken naar de link (samsung site) hieronder gaan en downloaden op een leeg geformateerd USB stick, Momenteel zie ik dat de nieuwe Software voor jou Model 1134.0 beschikbaar is.

Volg dan deze procedure link hieronder (downloaden van de Software op USB.

https://www.samsung.com/nl/support/model/UE65NU8000LXXN/

Volg volgende procedure hoe updaten via USB 

https://www.samsung.com/nl/support/tv-audio-

video/hoe-update-ik-de-firmware-of-software-van-mijn-tv-via-usb/

Suxxes zou ik zeggen en wens je een prettige avond toe 😀,

Mvg
Ahmed

0 Likes