Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Volume smart tv kan Niet hoger of lager; alleen uit of standaard op 20 :(

(Onderwerp aangemaakt op: 22-12-2017 07:56 PM)
15086 Weergaven
Ber2
Student
Opties

Dag! Heb mn samsung smart TV nog maar net. Wilde bellen met samsung, lang aan de lijn, hup, verbinding weg.
Ik heb namelijk een vraag mbt volume regeling van mijn Samsung TV die ik pas heb. Model: UE40MU6450SXXN. Ik kan volume namelijk NIET regelen. Alleen een volumehoogte 20 of Geen geluid. Verder niets. Heb alles al geprobeerd. Probleem oplossingen gezocht op internet, alle instellingen afgegaan, terug naar de winkel geweest. Wat kan ik doen??? Ik wil toch echt mijn volume kunnen regelen. DANK voor een reactie! Ik word er gek van.... 

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Scaramanga
Student
Opties
Hey Ber2, ik dacht hetzelfde, werkt niet (enkel 20 of mute), maar wat ik heb ontdekt (en hoop dat dit voor jou ook werkt : het knopje van de volume kan je omhoog duwen en omlaag, dan lukt het wel. Dus duim onder knopje en duwen omhoog. Laat je weten of dit de oplossing was ?

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 Antwoorden
JohnAng
Voyager
Opties

misschien helpt de aanpak zoals die staat onder Volume smart tv ue55ks7000.

0 Likes
Ber2
Student
Opties

Hoi, heb geprobeerd de TV te updaten, maar er is geen update gevonden voor m'n tv. Overigens kon degene van het probleem waar je naar verwees wel het volume aanpassen bij gewoon tv kijken.  Ik niet...Er gebeurt niets. Uit. of '20'...

0 Likes
Oplossing
Scaramanga
Student
Opties
Hey Ber2, ik dacht hetzelfde, werkt niet (enkel 20 of mute), maar wat ik heb ontdekt (en hoop dat dit voor jou ook werkt : het knopje van de volume kan je omhoog duwen en omlaag, dan lukt het wel. Dus duim onder knopje en duwen omhoog. Laat je weten of dit de oplossing was ?
Ber2
Student
Opties

Na! voor je bericht was ik daar nét achter gekomen. Dat de oplossing zooo simpel was;). Lekker suf...Dus ja, het werkt. Dank.

0 Likes
Remzzz2020
First Poster
Opties

Wij hadden het dus ook! Heel erg bedankt voor je tip! Wat kan een mens daar gelukkig mee zijn! 😉

0 Likes