Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Voedinsgkabel QLED: QE49Q7F

(Onderwerp aangemaakt op: 17-04-2017 09:39 AM)
1638 Weergaven
twolde
Student
Opties

Hallo,

Sinds gisteren trotse eigenaar van een schitterende Samsung QE49Q7F. Alles geinstalleerd en geprobeerd netjes weg te werken. Maar dan een stopcontact vinden. Helaas is het een veel te korte voedingskabel waardoor je die kabel niet netjes door de voet kan laten lopen. Ik vind dat verkeerde zuinigheid bij de producenten.

Maar aangezien ik hem straks nog wil ophangen maar ik even moet wachten voor me Samsung HW-MS650 soundbar er is. Wil ik wel alvast een langere voedingskabel. Is die er van Samsung zelf of kan ik gewoon een willekeurige C7 voedingskabel halen. Of misschien een nog betere oplossing een verlengstuk want de kabel van Samsung is bijna dezelfde kleur als mijn muur dus hij valt gelukkig nog niet zo erg op.

Ik hoor graag van jullie.

Groeten Marcel

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hi Marcel,

ik heb overal rondgekeken en gevraagd om te kijken of we een langere kabel van Samsung zelf kunnen leveren, maar helaas is dit niet het geval. Ik zou je niet adviseren om een willekeurige C7 kabel te gebruiken, helemaal met zo'n dure, nieuwe tv. Zou zonde zijn als deze kwalitatief minder is, en daardoor voor bijvoorbeeld kortsluiting zorgt, you never know.

Wellicht als we hier meer meldingen over krijgen, Samsung besluit een verlengde versie van deze kabel uit te brengen. Tot die tijd, zou je het moeten doen met de 2 meter kabel.

rsz-846676

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
3 Antwoorden
Oplossing
BruceH
Community Manager
Opties

Hi Marcel,

ik heb overal rondgekeken en gevraagd om te kijken of we een langere kabel van Samsung zelf kunnen leveren, maar helaas is dit niet het geval. Ik zou je niet adviseren om een willekeurige C7 kabel te gebruiken, helemaal met zo'n dure, nieuwe tv. Zou zonde zijn als deze kwalitatief minder is, en daardoor voor bijvoorbeeld kortsluiting zorgt, you never know.

Wellicht als we hier meer meldingen over krijgen, Samsung besluit een verlengde versie van deze kabel uit te brengen. Tot die tijd, zou je het moeten doen met de 2 meter kabel.

rsz-846676
0 Likes
twolde
Student
Opties

Helaas dan gaan we maar voor een verlengsnoer ertussen laat ik de aansluiting in de tv maar orgineel.
Maar hoop wel dat er in de toekomst wat aangedaan kan worden. 
Het is erg kort zo een kabel.

0 Likes
Liever1philips
Journeyman
Opties
Je kan vast wel op allekabels.nl een langere variant kopen
0 Likes