op 21-04-2021 05:28 PM
Ik heb een probleem met het aansluiten van mijn ziggo next box op mijn bose lifestyle op mijn samsung tv (ue40ku6450sxxn).
Als ik alles alles via 1 knop aanzet, dat heb ik eindelijk voor elkaar...., dan krijg ik de melding “voeding van apparaatfout controleren”.
Ik weet niet wat ik hiermee aanmoet en eraan kan doen.
Kan iemand mij helpen?
ps. Ik heb alle hdmi kabels enzo al vervangen
op 21-04-2021 05:48 PM
Goedenavond @Rens31 , Rens,
Het is sowieso niet handig om de Mediabox Next op een soundsysteem aan te sluiten.
Hiermee bypass je het geluid van de apps op de tv. Je hoort dus bv. geen geluid als je naar Netflix kijkt.
Je kunt de Mediabox Next het beste rechtstreeks op de tv aansluiten..
op 21-04-2021 06:41 PM
Dank voor je snelle reactie!
Zelf heb ik ook ook een samsung tv met een bose balk met next box (andere kamer).
Deze is als volgt aangesloten:
Next box hdmi in de hdmi in port op de bose balk, bose hdmi out naar tv (arc).
Deze heeft niet dat probleem en werkt vlekkeloos met het gebruik van de apps op de tv.
Graag wil ik de andere tv ook met 1 afstandsbediening gebruiken, het liefst die van ziggo, want de bose afstandsbediening vind ik niet prettig.
op 22-04-2021 09:56 AM
Goedemorgen @Rens31 , Rens,
De 'voeding van apparaatfout controleren' wordt veroorzaakt door de Mediabox Next.
Sommige hebben dit kunnen oplossen door een andere HDMI poort te proberen.
Hoe de tv met de AB van Ziggo te bedienen staat op deze site -> Afstandsbediening
op 06-07-2021 12:00 AM
Hallo , mijn Frame QE50LS03AAUXXN (2021) geeft problemen met Ziggo Next Box. Melding : HDMI-kabel geen signaal . De bron wordt niet herkend.
Ik heb een tweede Next box geprobeerd + 2 maal Ziggo monteur gehad. Volgens hem ligt het aan de Samsung TV ?
Ik heb diverse HDMI poorten geprobeerd, HDMI kabel ook nieuw en een andere nieuwe geprobeerd, kabel test was okay.
Een oude box van Ziggo werkte wel . Kan het zijn dat er een compatibileitsprobleem met de nieuwe Samsung en Ziggo Next is?
op 06-07-2021 12:11 AM
Goedenavond @Arie B ,
Je post dit in een topic met een heel ander onderwerp. Verwarrend.
Zou je een nieuw topic willen aanmaken met een passend onderwerp?
op 06-07-2021 12:20 AM
Gedaan!
op 13-11-2021 06:05 PM
Hoi,
ik kreeg plots op mijn Samsung Crystal UHD 70AU7100 (2021) dezelfde foutboodschap. De dag voordien werkte mijn nintendo switch perfect, vandaag kreeg ik deze boodschap.
Alle kabels laten controleren (geen problemen mee), zowel TV als Nintendo gereset. Dit bracht geen oplossing mee. De voeding van de switch gecontroleerd (deze werkt prima, als ik hem los in de console stop, laadt hij gewoon op).
Ben wat radeloos, geen idee hoe ik dit moet oplossen ...
op 13-11-2021 06:15 PM
op 13-11-2021 06:18 PM
Alleen een digicorder van Telenet. Er was niets gewijzigd voor die foutcode.