Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Vertraging opstart smart hub

(Onderwerp aangemaakt op: 16-04-2021 12:26 PM)
257 Weergaven
Moons82
Apprentice
Opties
Hoi,

Als ik mijn tv 55Q90T inschakel dan duurt het een tijd voordat ik met de afstandsbediening de smart hub kan openen. Wanneer ik de tv aanzet dan duurt het ongeveer 1 tot 2 minuten voordat de tv reageerd op de "home" knop. Volume en zenders kan ik wel aanpassen. Als de smart hub eenmaal reageerd op de afstandbediening gaat het goed totdat ik de tv weer uitzet. Dan is het na inschalelen weer hetzelfde.

Tv al een keer gereset en smart hub al een keer opnieuw ingesteld via ondersteuning/zelfdiagnose. Maar heeft het niet opgelost.

Wie weet wat er aan de hand is en hoe het op te lossen is?

Verder zit er in CI+ 1.3 in en heb ik een soundbar hw-q70t via hdmi arc aangesloten.
0 Likes
6 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag @Moons82 ,

Is de volledige Model Code van de tv QE55Q90TALXXN? Deze staat in het zwart omlijnde vak op de sticker achterop de tv.
Is de huidige softwareversie van de tv de 1497.0? Ga naar Instellingen→Ondersteuning→Over deze tv.
Zou je, om uit te sluiten of het niet aan randapparatuur ligt, de tv een keer zonder soundbar willen opstarten?
Desnoods de tv een poos spanningsloos zetten. Zou je voor de zekerheid de Remote willen resetten?
Houd de Power button op de lege Remote minimaal 20 seconden ingedrukt.
De batterij(en) terugplaatsen. Opnieuw pairen. Mocht alles niet helpen, dan moet er even remote naar gekeken worden.

Graag hoor ik van je..

signatureee
Groet, Dick

Moons82
Apprentice
Opties
Hoi Dick,

Yes, alles klopt. Serienummer, softwareversie.

Heb alles geprobeerd. Allen het loskoppelen van de netvoeding voor 2 uur lijkt het probleem verholpen te hebben. Alle andere opties die je aangaf hadden geen invloed.

Hopelijk blijft het nu goed gaan.

Bedankt voor de tips.

Grt

Paul
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hey @Moons82 , Paul,

Geen dank! Jij bedankt voor je terugkoppeling. Houd het voorlopig even in de gaten.
Zou je misschien het topic als Opgelost willen markeren?
Accepteer Oplossing aanklikken. Thanks!

Fijn weekend!

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
Moons82
Apprentice
Opties
Hoi Dick,

Te vroeg gejuichd 😔... de vertraging is er weer.

Heb ook geprobeerd via de smartthings app om de mobiel als afstandsbediening te gebruiken. Maar dan zit er ook vertraging op het starten van de smart hub.

Grt

Paul
0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @Moons82 , Paul,

Bummer! Dan zit er toch iets fout in de tv. Ik zou er even remote naar laten kijken:
https://www.samsung.com/nl/support/remoteservice/
Op de site staat aangegeven wat het inhoudt en hoe je dit moet aanvragen.

Houd me even op de hoogte van de voortgang..

signatureee
Groet, Dick

BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Moons82,

Is het nog gelukt om een Hulp op Afstand sessie in te plannen? 👍

rsz-846676