op 11-10-2017 02:35 PM
Hallo,
Heb online een Samsung UE55MU6200 besteld, echter de webshop heeft de UE55MU6220 geleverd. Volgens de Samsung specs op de Samsung site is het verschil tussen beide TVs dat de 6200 wel voice control en bluetooth ondersteunt en de 6220 niet (daarvoor had ik ook de 6200 besteld). De webshop leverancier echter beweert dat alle TVs uit de 6000 serie voice control en bluetooth ondersteunen, en beweert dat de Samsung specs in deze niet correct zijn. Volgens mij zit er op de 6220 geen voice control (kan het in ieder geval niet vinden op de TV) en bluetooth maar ik wil dit nu wel geverifieerd zien door Samsung zelf. Kunnen jullie mij aangeven wat de verschillen zijn tussen beide modellen? Dank jullie
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 11-10-2017 04:49 PM
Hi Evla,
(Ik ga er even van uit dat wat er op de Samsung website staat correct is)
Ik zie inderdaad dat de 6200 wel bluetooth en voice control heeft en de 6220 niet. Dit heb ik ook even nagekeken op websites van andere aanbieders en daarbij is in meeste gevallen hetgeen aangegeven zoals dat ook op de Samsung website staat.
Als je daarnaast zelf ook hebt nagekeken naar de functionaliteit van bluetooth en Voice command (bij de 6200 zit ook een One Remote Control met spraak besturing) en deze zijn niet te vinden, dan zal ik adviseren om contact op te nemen met de webshop/verkoper.
Geef aan je verkoper door dat het product niet voldoet aan de eisen die vooraf zijn afgesproken, in jou geval dus: andere model code dan afgesproken, geen One Remote Afstandsbediening zoals afegesproken, geen Voice command en geen Bluetooth functionaliteit.
Ik citeer even de consuwijzer:
"Een product voldoet niet aan de overeenkomst als u het niet normaal kunt gebruiken. Of als het andere eigenschappen heeft dan die u met de verkoper hebt afgesproken. Bijvoorbeeld een andere kleur. Dan noemen we het product afwijkend. "....."" De verkoper moet het probleem gratis en binnen een redelijke tijd oplossen. U moet hier ook niet te veel last van hebben."
Laat je even weten of het is gelukt?
op 11-10-2017 04:49 PM
Hi Evla,
(Ik ga er even van uit dat wat er op de Samsung website staat correct is)
Ik zie inderdaad dat de 6200 wel bluetooth en voice control heeft en de 6220 niet. Dit heb ik ook even nagekeken op websites van andere aanbieders en daarbij is in meeste gevallen hetgeen aangegeven zoals dat ook op de Samsung website staat.
Als je daarnaast zelf ook hebt nagekeken naar de functionaliteit van bluetooth en Voice command (bij de 6200 zit ook een One Remote Control met spraak besturing) en deze zijn niet te vinden, dan zal ik adviseren om contact op te nemen met de webshop/verkoper.
Geef aan je verkoper door dat het product niet voldoet aan de eisen die vooraf zijn afgesproken, in jou geval dus: andere model code dan afgesproken, geen One Remote Afstandsbediening zoals afegesproken, geen Voice command en geen Bluetooth functionaliteit.
Ik citeer even de consuwijzer:
"Een product voldoet niet aan de overeenkomst als u het niet normaal kunt gebruiken. Of als het andere eigenschappen heeft dan die u met de verkoper hebt afgesproken. Bijvoorbeeld een andere kleur. Dan noemen we het product afwijkend. "....."" De verkoper moet het probleem gratis en binnen een redelijke tijd oplossen. U moet hier ook niet te veel last van hebben."
Laat je even weten of het is gelukt?
op 19-10-2017 05:27 AM
Harstikke goed, bedankt. Het het inmiddels kunnen oplossen, antwoord helpt veel!