Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Verbinden Samsung Smart afstandsbediening met Tv Box T-Mobile

(Onderwerp aangemaakt op: 13-09-2019 09:51 AM)
15045 Weergaven
Timb71
Apprentice
Opties

Hallo, 

Hopelijk kan hier iemand mij helpen met het verbinden van de Samsung Smart Afstandsbediening met mijn T-Mobile TV-Box. De box is een Entone Amulet 515b. 

Mijn tv is de Samsung Q65Q80R. 

Ik heb de oplossingen uit andere posts (https://eu.community.samsung.com/t5/Televisie/Verbinden-afstandsbediening-Samsung-met-TV-BOX-T-MOBIL...) geprobeerd het werkt allemaal niet.

Wat ik ook bij instellen universele afstandsbediening. Hij reageert nergens op.  

Of ik bij serviceprovider nu T-Mobile intyp of Entone. Geen verschil. Bij beide keuzes vind de tv onder modelnummer wel 515b. Als ik dit vervolgens selecteer gebeurd er niets. Meer kan ik niet kiezen. 

Geluid hoger/lager en muten werkt overigens wel met de One Remote AB. 

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Timb7
Apprentice
Opties

Bedankt voor het meedenken Bruce, dat was niet de oplossing. Maar het is me zojuist wel gelukt!

Ik heb weer Entone als provider ingevoerd en vervolgens met de Samsung afstandsbediening geprobeerd van kanaal te wijzigen. 1e tot 10e poging geen succes. 11e ook niet. Toen kwam ik beeld 11/20 dus ik dacht ik zal wel 20 pogingen hebben, al mijn eerdere pogingen was ik al na een 5-6 keer geen succes gestopt dus dit was nieuw.  Maar ook de 12e en 13e poging gebeurde er niets. En toen als een wonder poging 14 en ja hoor ik kan met mijn samsung afstandsbediening van kanaal wijzigen op de T-Mobile box! 

Tussen poging 1 en 14 niets gewijzigd of ingevuld dus werkelijk geen idee waarom het bij de 14e poging is gelukt. Maar hij werkt dus ik ben blij. Dus voor anderen met hetzelfde probleem, gebruik alle pogingen die je hebt!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties
Oplossing
Timb7
Apprentice
Opties

Bedankt voor het meedenken Bruce, dat was niet de oplossing. Maar het is me zojuist wel gelukt!

Ik heb weer Entone als provider ingevoerd en vervolgens met de Samsung afstandsbediening geprobeerd van kanaal te wijzigen. 1e tot 10e poging geen succes. 11e ook niet. Toen kwam ik beeld 11/20 dus ik dacht ik zal wel 20 pogingen hebben, al mijn eerdere pogingen was ik al na een 5-6 keer geen succes gestopt dus dit was nieuw.  Maar ook de 12e en 13e poging gebeurde er niets. En toen als een wonder poging 14 en ja hoor ik kan met mijn samsung afstandsbediening van kanaal wijzigen op de T-Mobile box! 

Tussen poging 1 en 14 niets gewijzigd of ingevuld dus werkelijk geen idee waarom het bij de 14e poging is gelukt. Maar hij werkt dus ik ben blij. Dus voor anderen met hetzelfde probleem, gebruik alle pogingen die je hebt!

BruceH
Community Manager
Opties

14 is het nummer van Johan Cruijff, lucky number! Fijn dat het is gelukt. 

rsz-846676
Timb71
Apprentice
Opties
Haha ja dat moet het geweest zijn.
Servais
First Poster
Opties

@Timb7  schreef:

HELD!!! Dit is bij mij ook gelukt!

BruceH
Community Manager
Opties

Fijn dat je uitkomst via de Community hebt gevonden 👍

rsz-846676