Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

usb harddisk aandesloten op SMART tv

(Onderwerp aangemaakt op: 11-02-2020 08:35 PM)
969 Weergaven
FrankButstraen
First Poster
Opties

USB. Harddisk aangesloten op TV

ik kan folder met video op harddisk selecteren maar wanneer ik verder wil gaan stopt alles en herstart de TV . Soms geraak ik toch verder en kan ik film afspelen soms ook niet 

0 Likes
5 Antwoorden
ImaneL
Helping Hand
Opties

Hey @FrankButstraen Welkom op de Community! Stuur mij even de modelcode van jouw TV, dan kan ik met je meekijken. 

---------
Signature-S21-2
0 Likes
opstalj
Journeyman
Opties

Hallo,

Hebt u een oplossing voor dit probleem gevonden? Ik ervaar namelijk min of meer hetzelfde probleem.

Het volgende gebeurt:

1. NetFlix afspelen werkt goed (bvb: 10 a 15min), en dan plots herstart de Samsung TV? Oke, alles terupstarten, ik kan opnieuw een 10-tal minuten (verder) zien en dan herstart de TV weer ... en dit keer op keer.
  2. Ik heb een serie op een USB HD schijf staan. Via de Samsung TV USB input speel ik die af. Dat werkte een hele tijd (maanden) perfect. Tot een aantal dagen geleden tijdens het afspelen de TV simpelweg herstartte? Heel even krijg je een paar strepen te zien en dan herstart hij. Na het herstarten kan ik weer even verder zien en dan doet hij het opnieuw...
  3. Dan maar een Andriod TV box aangesloten via HDMI en de USB HD daaraangesloten. Dus: Samsung -> HDMI 2 -> Android TV -> USB HD. Ook hier hetzelfde verhaal: de TV herstart na enkele minuten... Om je haren uit te trekken :(!

Het heeft precies iets te maken met de SmartHub: gewoon TV zien gaat perfect (geen re-starts). Als ik de serie/film op pauze zet, dan gebeurt de restart precies niet? Maar ja, zo kan ik de serie niet zien uiteraard...

Details van mijn Samsung TV:

- Modelcode: UE43NU7092

- SW versie: T-KTSUDEUC-1292.1  -> dit zou de laatste beschikbare versie zijn

Vriendelijke groeten,

Van Opstal Jan

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Goedemiddag @opstalj,

Heb je de TV al eens gereset

rsz-846676
0 Likes
opstalj
Journeyman
Opties

Hallo,

Ik zal dit de volgende keer uittesten als het terug voorkomt

(ik zit momenteel door mijn voorraad series op USB ...).

Alvast bedankt voor uw suggestie,

Jan

Nota: t is natuurlijk wel drastisch en vreemd dat ik zo opeens mijn TV moet resetten ...

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Ik heb nog wel een aantal goede series voor je, ligt eraan waar je van houdt natuurlijk. 😉

Laat het even weten mocht het weer voorkomen.

rsz-846676
0 Likes