Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

-

(Onderwerp aangemaakt op: 10-06-2023 06:24 AM)
676 Weergaven
SMA2023
Journeyman
Opties

0 Likes
Spring naar oplossing
Oplossing
stepje
Journeyman
Opties
Half uur met iemand van Coolblue (daar heb ik de tv gekocht) aan de telefoon gehangen. Ik moest de stekker er uit halen en de fysieke uitknop 15 seconden ingedrukt houden. Toen de stekker er weer in en proberen om in het menu te komen. Dat lukte moeizaam maar uiteindelijk heeft de Coolblue man mij door het menu geloodst en moest ik een aantal dingen uitzetten. Weet helaas niet meer welke. Het werkte en tv functioneert weer🥳
stepje
Journeyman
Opties
Lees mijn laatste berichtje. Ik weet niet waar je de tv gekocht hebt, maar daar moet je contact mee opnemen en anders Samsung zelf bellen. Het probleem is op te lossen nl,als je goed begeleid wordt door iemand die er verstand van heeft
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @stepje ,

Bedankt voor je terugkoppeling! Jammer dat je het niet meer weet.
Hadden we weer een ander mee kunnen helpen. Maakt niet uit.
Het belangrijkste is dat je weer tv kunt kijken!

Fijn weekend! ☀️

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
SMA2023
Journeyman
Opties

Fijn dat het gelukt is. Ik had Samsung gebeld en die zeiden dat er een monteur moet komen maar ik zal straks even Mediamarkt bellen hopelijk weet iemand daar ook hoe het werkt. 

stepje
Journeyman
Opties
Heb je al geprobeerd om de stekker er uit te halen, dan 15 seconden de aan uitknop op de tv zelf ingedrukt houden en dan de stekker er weer in doen? Ik heb even terug gekeken wat ik allemaal moest doen. Zie hieronder:
Als het lukt om in ieder geval in het menu 'instellingen' te komen, dan moet je naar 'algemeen' gaan en dan naar 'netwerk' en vervolgens naar 'expertinstellingen'. Dan zie je 'inschakelen met mobiel', dat moet je uitzetten.

Vervolgens ga je weer terug naar 'algemeen" en dan naar 'smartfuncties' alles wat daar staat moet je uitzetten.

Op de een of andere manier slaat de tv van alles op en daardoor raakt hij 'in de war' en kan dit dus gebeuren

henk073
First Poster
Opties
wel toevallig aemaal op de zwldde dag ofwa :s .heb idd hetzelfde sinds een paar dagen .als dit geen sabotage is
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @henk073, goedemorgen.

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Wat ervaar je precies? En wat bedoel je met sabotage? Standaard heb je 2 jaar fabrieksgarantie en binnen deze termijn worden technische defect ook kosteloos hersteld. Via onze website heb je ook de mogelijkheid om de TV aan te melden voor een serviceverzoek. 

Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/3J4HpwQ

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
henk073
First Poster
Opties
val natuurlijk precies buiten die 2 jaar .in mei 2021 heb ik em gehaald .maar vind het nogal kort voor een uhd tv van 6 meier .beetje jammer dat men Philips van q0jaar terug het nog wel gewoon doet .groet
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Waar heb je de TV gekocht? Je hebt naast de fabrieksgarantie ook een wettelijke garantie, hiervoor dien je wel in gesprek te gaan met je verkoper. Kijk hier voor meer informatie over de Wettelijke garantie: https://bit.ly/2cewohi

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
eric0502
First Poster
Opties

Hallo,

ik heb een QE50Q65T (2020) en sinds zaterdag een soortgelijk probleem.  Als je de tv aanzet dan zie je de backlight aan gaan en daarna weer uit. TV reageerd nergens op. Het is wel heel vreemd dat er meerdere tv's zijn rond deze datum. Is er bekend dat er een aoftware updat is geweest? (TV is 2jaar en 6maanden oud)

0 Likes