op 03-07-2023 12:29 PM
L.S. Ik keek gistermiddag naar de Tour de France op mijn in april j.l. gekochte Samsung TV, 75qn800b. Steeds viel het beeld even weg (ik keek via het kabelkastje omdat ik graag teletekst erbij heb). Dat wegvallen gebeurt vaker bij de Tour, maar dit bleef zo tot nu toe. Vanmorgen weer even geprobeerd voordat ik gebruik ga maken van mn garantie. Via kabelkastje bleef de tv nu ongeveer een kwartier functioneren. Als ik op de HOME knop druk, wordt het beeld zwart, alsof de smarthub wordt geladen, maar nee, niets, het beeld van het kabelkastje komt dan terug. De ondertiteling staat dubbel afgedrukt, omdat dat het beste zichtbaar is. Heel graag uw commentaar.
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 05-07-2023 01:34 PM
L.S. Goedemiddag, ik heb een andere HDMI-kabel geprobeerd zonder succes. Omdat ik wel steeds stukjes tv te zien kreeg, vermoedde ik een defect aan de tv-ontvanger. Toen ik de kabels een beetje ging ordenen viel de tv-ontvanger geheel uit. Ik krijg van KPN een nieuwe ontvanger toegezonden. Als ik deze heb geïnstalleerd laat ik me weer horen. Ik was in ieder geval al van plan te laten weten of het met een andere HDMI-kabel gelukt was. Vriendelijke groeten. Henk Vlaanderen
op 03-07-2023 12:33 PM
Goedemiddag @Vlaanderen1 ,
Over wel 'kabelkastje' gaat het? Heb je al met een andere HDMI kabel getest?
op 03-07-2023 12:37 PM
Dankjewel voor de snelle reactie. Het is het laatste model van Arris en een andere HDMI-kabel ga ik nu proberen. Groeten Henk Vlaanderen
op 05-07-2023 09:14 AM
op 05-07-2023 01:34 PM
L.S. Goedemiddag, ik heb een andere HDMI-kabel geprobeerd zonder succes. Omdat ik wel steeds stukjes tv te zien kreeg, vermoedde ik een defect aan de tv-ontvanger. Toen ik de kabels een beetje ging ordenen viel de tv-ontvanger geheel uit. Ik krijg van KPN een nieuwe ontvanger toegezonden. Als ik deze heb geïnstalleerd laat ik me weer horen. Ik was in ieder geval al van plan te laten weten of het met een andere HDMI-kabel gelukt was. Vriendelijke groeten. Henk Vlaanderen